ΔΟΠ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ



Ιανουαρίου 28, 2012

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας χαρακτηρίζεται από τεχνικές και πρακτικές που σημείωσαν τεράστια επιτυχία οπουδήποτε και αν εφαρμόστηκαν! Γιατί λοιπόν όχι και πλήρη εφαρμογή στις Δημόσιες Υπηρεσίες!
Οι τεχνικές αυτές είναι η συνεχής βελτίωση, η πλήρης ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη- Πολίτη η αύξηση της παραγωγικότητας και η συγκριτική μέτρηση. Οι τεχνικές αυτές μπορούν να οδηγήσουν στην Υπηρεσία που τα υιοθετεί σε πολύ καλά οικονομικά αποτελέσματα.
Η εφαρμογή ενός νέου οργανωτικού μοντέλου της επιτελικής Δημόσιας Διοίκησης προϋποθέτει συγκεκριμένες ενέργειες και πρωτοβουλίες για την επιτυχία του εγχειρήματος
Με επίκεντρο
• την καλύτερη αξιοποίηση) και επιβράβευση των άξιων και ικανών υπαλλήλων, που μέχρι σήμερα δεν είχαν κίνητρο για να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους πράγμα που θα οδηγήσει στην βελτιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας των δημοσίων υπηρεσιών
Ο δημόσιος τομέας πρέπει να γίνει παραγωγικός και να μπορεί να ασκεί το ρόλο του
Να σταματήσει πια η αναξιοκρατία στις επιλογές στελεχών ( βλέπουμε άξιους Υπαλλήλους & Υπαλλήλους ΠΕ σε θέσεις Γραμματέων και ΥΕ σε θέσεις κλειδιά!.. ) , η ατιμωρησία, η μειωμένη παραγωγικότητα, η φαυλότητα και η διαφθορά, η γιγάντωση της γραφειοκρατίας,…
• τη συνεχή εκπαίδευση των υπαλλήλων που επιθυμούν ώστε οι παρεχόμενες Υπηρεσίες να είναι καλύτερες – ταχύτερες άρα και οικονομικότερες.
• Συνεχής αξιολόγηση των Υπαλλήλων , όχι τυπική αλλά ουσιαστική όχι μόνο από τους άμεσα Προϊσταμένους όπου πολλές φορές δεν είναι δίκαιη…
• Δημιουργία στόχων στις Δημόσιες Υπηρεσίες , θέτοντάς τους χρονικά όρια οργάνωσης, ζητώντας από ομάδες – τμήματα να συνεργαστούν και κάθε χρόνο να πετυχαίνουν και ένα επίπεδο μετάβασης προς τον κεντρικό στόχο…γιατί η Βελτίωση της Ποιότητας επιτυγχάνεται από το σύνολο των εμπλεκομένων ( από τον ανώτερο – ηγέτη μέχρι τον κατώτερο Υπάλληλο) και όταν το επιτύχουν να υπάρχει επιβράβευση- βραβεία Ποιότητας – Μοντέλο Αριστείας EFQM Δημοσίων Οργανισμών.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



Πρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε!

2 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από ErgoQ — 30 Ιανουαρίου, 2012 @ 2:37 μμ

    Επίσης, και η απλή Διαχείριση Ποιότητας με συμμόρφωση με το πρότυπο ISO 9001 μπορεί να λύσει το πρόβλημα, και μετά αποφασίζουμε να πάμε σε πιο πολύπλοκα (EFQM) μοντέλα.
    Βλ. και σχετική πρόταση:
    http://labs.opengov.gr/2011/12/05/3828

  2. Σχόλιο από margaritisgiorgos — 13 Μαρτίου, 2012 @ 11:00 μμ

    Και αξιολογηση απο τον πελατη

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού