Παρακουλούθηση εξέλιξης υπόθεσης από τον πολίτη (EXELIXIS)
Ιανουαρίου 21, 2012
Οι Δημόσιες Υπηρεσίες, κατά την υποβολή ενός αιτήματος από ένα πολίτη, ως επί το πλείστον λειτουργούν ως «μαύρα κουτιά», όπου δε δίνεται η δυνατότητα ούτε στον πολίτη να ελέγξει την πορεία της υπόθεσης του αλλά και ούτε στο Δημόσιο να βελτιστοποιήσει τις Υπηρεσίες που παρέχει. Οι περισσότερες Δημόσιες Υπηρεσίες χρησιμοποιούν προγράμματα ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου. Ως παράδειγμα πολλά Υπουργεία χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο της MODUS. Άλλες υπηρεσίες χρησιμοποιούν πρωτόκολλα ανοικτού κώδικα (http://www.scriptum.gr). |
Aπό το χρήστηΘεματικέςΕτικέτεςEXELIXIS, ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, εξέλιξη, Παρακολούθηση υπόθεσης, πρωτόκολλοΠρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε! |
4 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από MARIA SYMALIDOU — 26 Ιανουαρίου, 2012 @ 7:52 πμ
ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ. ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ , ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΦΑΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ
Σχόλιο από ιωάννης τσιωνάς — 2 Φεβρουαρίου, 2012 @ 12:39 πμ
Απλή και εφαρμόσιμη ιδέα με «πάντρεμα» του εσωτερικού workflow λογισμικού (βλ. e-Πολεοδομία) και των ιστοσελίδων. Μόνο με διαλειτουργικές λύσεις θα αναδειχθεί η αξία των πληροφορίακών συστημάτων του δημοσίου και αυτό πρέπει να οδηγεί και όλα τα σχεδιαζόμενα συστήματα.
Σχόλιο από Παναγιώτης Ντζαμίλης — 2 Φεβρουαρίου, 2012 @ 9:38 πμ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ SMS ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΤΟΥ. ΗΔΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ WEBSMS ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ.
Σχόλιο από giannisvrellis — 3 Φεβρουαρίου, 2012 @ 1:15 μμ
Πολύ καλή ιδέα.