ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ



Ιανουαρίου 28, 2012

ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ .Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ HRM ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΟΤΥΠΑ. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ -ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗΣ – ΑΝΤΑΜΟΙΒΗΣ – ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΡΟΦΙΛ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΣΗ. ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες


Πρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε!

15 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ — 30 Ιανουαρίου, 2012 @ 11:15 πμ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΨΥΧΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΧΥΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

  2. Σχόλιο από panton66 — 30 Ιανουαρίου, 2012 @ 5:18 μμ

    Η αξιολόγηση να γίνεται από ανεξάρτητη αρχή, το προϊστάμενο και από τους πολίτες και να στηρίζεται σε αδιάβλητα αντικειμενικά κριτήρια και να αιτιολογείται επαρκώς. Για κάθε βαθμό που θα παίρνει ο κρινόμενος από την επιτροπή να αναφέρεται η αιτιολογία και στόχοι που πρέπει να εκπληρώσει προκειμένου να βελτιώσει τη βαθμολόγηση του στις επόμενες κρίσεις. Το κοινό μπορεί να κρίνει τους υπαλλήλους σε συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή σε ειδικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα κάθε δημόσιας υπηρεσίας και οργανισμού

  3. Σχόλιο από Αναστασία Πουλή — 5 Φεβρουαρίου, 2012 @ 1:18 μμ

    Συμφωνώ με τους προλαλίσαντες, προσθέτοντας δύο σχόλια:
    1ο σχετικά με το προφίλ του υπαλλήλου πρέπει να υπάρχουν περιγραφές θέσεων εργασίας και να ορίζονται επακριβώς τα κατάλληλα προσόντα.
    2ο Πρέπει να έχουν ορισθεί εκ των προτέρων οι στόχοι (μετρήσιμοι, εφικτοί και χρονικά προσδιορισμένοι) και η βαθμολόγηση να γίνεται με συνέντευξη εξεταστή-εξεταζομένου. Αυτό βεβαίως απαιτεί εκπαίδευση τόσο του εξεταστή όσο και του εξεταζομένου, ώστε να αλλάξει η τρέχουσα κουλτούρα, που θεωρεί την αξιολόγηση απειλή και όχι ανάπτυξη και απόδοση δικαιοσύνης.
    Ευχαριστώ
    Αναστασία Πουλή
    Ιατρός αιματολόγος, επιμελήτρια Α”, νοσ. ΑΟΝΑ «Ο Άγιος Σάββας».
    Φοιτήτρια Μεταπτυχιακού «Διοίκησης Μονάδων Υγείας» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, 2η θεματική ενότητα

  4. Σχόλιο από ErgoQ — 7 Φεβρουαρίου, 2012 @ 11:56 πμ

    Η πρόταση μπορεί να συνδυαστεί με την πρόταση της ErgoQ σχετικά με την πιστοποίηση όλων των Δημόσιων Υπηρεσιών κατά ISO 9001 ( http://labs.opengov.gr/2011/12/05/3828 ) καθώς στο πρότυπο ISO 9001 ( http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_9000 ) εμπεριέχεται η ανάπτυξη περιγραφών θέσεων εργασίας, προσόντων, μετρήσιμων στόχων, αξιολόγηση, στοχοθεσία και πολλά άλλα.

  5. Σχόλιο από ipoulis — 7 Φεβρουαρίου, 2012 @ 1:06 μμ

    Η αξιολόγηση των υπαλλήλων θε πρέπει να γίνει αρχικά και για αρκετά χρόνια ακόμα
    με κριτήρια
    1. Αντικειμενικά και απολύτως μετρήσιμα
    2. Εκ των προτέρων προκαθορισμένα
    Όχι από «ανεκπαίδευτους» προϊσταμένους.
    Όχι από κομματικά στελέχη
    Όχι από πολίτες.
    Αυτή τη χρονική στιγμή υπάρχει μεγάλη αμφισβήτηση στο ποιος θα αξιολογεί και
    ποιοι θα είναι οι στόχοι του. Τις περισσότερες φορές δεν αξιολογούν με γνώμονα
    το δημόσιο συμφέρον.
    Σε ένα κράτος που τα περισσότερα δεινά οφείλονται στους κομματικούς στρατούς
    δεν μπορούμε να μιλάμε για συνεντεύξεις και αξιολογήσεις από ανωτέρους.
    Αυτό θα μπορεί να εφαρμοστεί σε 10 τουλάχιστον έτη, με προϋποθέσεις, και αφού έχουμε αλλάξει
    νοοτροπία.

    Ηλίας Πούλης
    Μηχανικός ΗΥ
    Καθηγητής Πληροφορικής

  6. Σχόλιο από Παναγιώτης Τριπολίτης — 17 Φεβρουαρίου, 2012 @ 10:21 πμ

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το Επιμελητήριο της Χίου (www.chioschamber.gr) συμμετέχει σε μια Ευρωπαϊκή Μελέτη που αφορά την δημιουργία ενός προτύπου αξιολόγησης όλων των υπαλλήλων του Δημόσιου τομέα στην Ευρώπη και ιδιαίτερα αυτούς που συμμετέχουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε πληροφοριακά συστήματα Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Η αξιολόγηση αυτή γίνεται με βάση ένα «Framework» (πλαίσιο κανόνων) που ορίζει της αναγκαίες (και σε ποιο βαθμό) ικανότητες και δεξιότητες πρέπει να έχει ο κάθε υπάλληλος. Αυτή η μελέτη αποσκοπεί σε πρώτη φάση να αξιολογηθούν όλοι οι υπάλληλοι από την θέση του Διευθυντή και κάτω και να ορίσει παράλληλα ποιο είναι το κομμάτι που υστερεί ο κάθε ένας ώστε να κατευθύνει την όποια εκπαιδευτική αρχή ποια εκπαίδευση πρέπει να πάρει ο κάθε ένας και σε τι βαθμό ώστε να μπορεί να έχει όλα εκείνα που απαιτούνται ώστε να εκτελεί το έργο του. Το πλαίσιο δεν ορίζει μόνο γνώσεις που πρέπει να έχει κάποιος αλλά και προσόντα (και σε πιο βαθμό) που οφείλει να έχει ώστε να μπορεί να κάνει την δουλειά που του ζητείται.
    Μπορεί αυτή η αξιολόγηση να μην μπορεί να μας πει αν κάποιος κάνει καλά τη δουλεία του ή όχι αλλά μας λέει αν σε πρώτη φάση έχει όλα εκείνα τα προσόντα που χρειάζονται ώστε να εκπληρώνει με τον καλύτερο τρόπο την εργασία που πρέπει να φέρνει εις πέρας.
    Περισσότερες πληροφορίες καθώς και την πορεία του έργου μπορείτε να την παρακολουθήσετε στην ιστοσελίδα του έργου. http://www.compategov.eu/

    Παναγιώτης Τριπολίτης
    Netaccessories
    IT & Web Develοpment
    για το Επιμελητήριο της Χίου

  7. Σχόλιο από Αναστασια — 21 Φεβρουαρίου, 2012 @ 4:40 μμ

    Ειλικρινά πιστεύω ότι η αξιολόγηση των υπαλλήλων οφείλει να επιβάλλεται για το καλό όλων.Αν διαμορφωθεί ένα σύστημα όπου δεν θα ρωτώνται οι κομματικοί μηχανισμοί και όπου η κάθε είδους εξέλιξη θα συνδέεται με προφορική και γραπτή μέτρηση της ικανότητας όλων μας, πιθανότατα από ένα όργανο εκτός σχέσης υπηρεσιακής, τότε ναι είμαι βεβαία ότι τα κίνητρα που θα δίδονται και η ικανοποίηση από την αναγνώριση της δουλειάς μας θα βελτιώσουν τις επιδόσεις μας προς όφελος του δημοσίου και δικό μας.
    Μόνο προσοχή στους συνδικαλιστές που θα παρεσφερίσουν , στους εργοδότες που θα επιλλέξουν.
    Τέλος προσοχή στο ίδιο το αξιολογικό σύστημα που θα εφαρμόσετε έτσι που να μας βάλλει φυσικά για δουλειά αλλά να μη λησμονηθεί κι ότι οι λιγότερο ικανοί συνάδελφοί μας , είναι άνθρωποι με αδυναμίες κι όχι προβληματικά εργαλεία. Αξίζουν και δεύτερης ευκαιρίας……
    Με εκτίμηση
    Αναστασία Κ.-Δ/ΝΣΗ Δ.Ε.ΙΩΑΝ/ΝΩΝ-

  8. Σχόλιο από DIMITRIOSS — 28 Μαρτίου, 2012 @ 5:05 μμ

    ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ? ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΔΟΚΙΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΟΙ ΟΠΟΙΟ ΠΑΛΑΙΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ? ΔΗΘΕΝ ΟΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ?…. ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΑΙΤΕΙ ΥΠΕΡΠΡΟΣΟΝΤΑ …ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ… ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΦΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΩΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (..ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ…) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ … ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

    ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ… ΑΥΤΟΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ?

    Η ΜΗΠΩΣ Ο ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

    …ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ…. ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΤΕ?

    ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΕΘΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ.

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΑΤΟΜΗΧΑΝΗ ΟΥΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ Ή ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ «ΑΚΡΕΣ». ΟΠΩΣ ΕΠΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΧΑΖΟΙ ΟΥΤΕ ΛΟΥΦΑΔΟΡΟΙ.

    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ (ΔΙΟΙΚΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ) ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ.

  9. Σχόλιο από ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΜΑΡΟΥΛΑ — 18 Απριλίου, 2012 @ 10:07 πμ

    Από την ημέρα που προσλήφθηκα στο Δημόσιο έχω προτεινει πληθώρα ενεργειών, που θα είχαν σαν αποτέλεσμα την βελτιστοποίησει της παραγωγικότητας και της παροχής υπηρεσιών, στο Δήμο Βέροιας, όπου εργάζομαι. Δεν υλοποιήθηκε τίποτε. Μέσα στις προτάσεις περιλαμβάνονταν και το ζήτημα του εφαρμοζόμενου συστήματος αξιολόγησης των υπαλλήλων.Όταν ως προϊσταμένη κλήθηκα να βαθμολογήσω τους υφισταμένους μου, προσπάθησα να είμαι στο πνεύμα των κρητηρίων και όσο μπορούσα αντικειμενική, με αποτέλεσμα να «αδικήσω» σε σχέση με τους υπόλοιπους τους συναδέλφους που είχα στην εποπτεία μου. Θεωρήθηκα αυστηρή, διότι δεν βαθμολόγησα με τα μέγιστα, ενώ άλλοι προϊστάμενοι το έκαναν.
    Γιαυτό πρέπει να είναι ανεξάρτητη η αρχή που βαθμολογεί, πέρα από προσωπικά και άλλα κριτήρια. Βέβαια και με το ισχύον σύστημα έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη η παραγωγικότητα, η δραστηριότητα του υπαλλήλου, το ενδιαφέρον και η δημιουργηκότητά του. Αυτά όμως αμφιβάλλω εάν τα κοιτούσε κάποιος Δ/ντης ή Προϊστάμενος που καλούνταν να βαθμολογήσει τους υπαλλήλους.Μένει αναξιοποίητο προσωπικό με προσόντα και υπάρχουν εργαζόμενοι με δυνατότητες μεγάλες που καλύπτουν αντικείμενα αυτών που μπορούν να διαχειριστούν.Κανένα σύστημα δεν θα τελεσφορήσει εάν η διοίκηση δεν θέλει να αξιοποιήσει το προσωπικό που διαθέτει, από τον φόβο επισκίασης από τον υπάλληλο ή εάν οι κοματικά φιλικά προσκείμενοι ευνοούνται.Πρώτα η αιρετή διοίκηση πρέπει να μάθει να διαχειρίζεται το προσωπικό που διαθέτει και να περάσει στο σύστημα του κάθε οργανισμού αυτά που επιδιώκονται.

  10. Σχόλιο από elaina — 18 Απριλίου, 2012 @ 10:22 πμ

    Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ HRM. ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ. Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ. Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ.

  11. Σχόλιο από DIMITRIOSS — 18 Απριλίου, 2012 @ 8:02 μμ

    ΕΚΠΛΗΣΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΡΟΙΣΤΜΕΝΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΟΥΤΕ ΑΡΧΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΟΧΙ ΩΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ, ΑΛΛΑ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΚΡΙΝΕ ΕΜΕΝΑ? (ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ).

    ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ. ΚΑΝΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΛΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ. ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΜΑΣΤΕΡΣ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΙΣΑ ΙΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 40 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕ ΚΑΝΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΦΕΡΩ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟΣΟ ΕΓΩ ΟΣΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ, ΥΠΕΡΩΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ.

    ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ, (ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ) ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑ (ΓΙΑΤΡΟΥΣ, ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ). ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ, ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΔΕΣΜΕΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΑΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΑΔΕΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΔΙΟΤΙ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΛΑΒΑΤΕ ΩΣ ΕΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΟΥΣ. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΡΙΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΥΤΟΨΙΑ? ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΧΕΤΕ ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΑΛΛΟΥΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΚΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ. ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ?

    ΣΕ ΠΟΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΥ?

    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΝΟΜΩΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΑΝΤΟΥ. (ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ) ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΞΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΟΚΟΠΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΤΡΗΣΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΟΤΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ (ΙΔΙΩΣ Ο ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ) ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΤΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΤΘΕΙ, ΑΧΟΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ, ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ. (ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ).

    ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ. ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ, ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ – Ή ΤΟ ΈΝΑ Ή ΤΟ ΆΛΛΟ – ΝΑ ΙΕΡΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ Η ΕΞΑΕΤΟΥΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΕΤΡΑΕΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ. ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΛΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ. ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. ΚΑΙ ΑΜΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΑΦΟΥ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΥΗΞΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΝΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΚΛΗΣΗ.

    ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ?

  12. Σχόλιο από ΓΙΑΝΝΗΣ — 19 Απριλίου, 2012 @ 12:15 πμ

    ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
    ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΕΜΟΥΛΑΣ
    Η ΑΝΑΚΛΗΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΓΚΑΘΕΤΩΝ ΑΝΙΚΑΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΜΙΑΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
    Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ
    ΤΟΤΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΕΣ
    ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΡΟΣΚΗΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΝΤΗΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ

  13. Σχόλιο από azisis — 19 Απριλίου, 2012 @ 10:20 πμ

    Πρώτο βήμα η αποσύνδεση του ορισμού προϊσταμένου από κομματικές διασυνδέσεις και προσωπικές γνωριμίες, φιλίες, συγγένειες και συμφέροντα. Είναι πολύ καλό και θετικό να γνωρίζω σε βάθος το πρόσωπο που θα κριθεί και να έχω διερευνήσει όλες τις πτυχές τις προσωπικότητάς του και της απόδοσή του και είναι διαφορετικό να είμαι κομματικά συνοδοιπόρος ή συγγενής ή φίλος.
    Προτείνεται η αξιολόγηση και με προσωπική συνέντευξη, αλλά και με παρακολούθηση της εργασιακής συμπεριφοράς, συσσώρευση εμπειρίας, ανανέωσης και παρακολούθησης των εξελίξεων και απόδοσης σε βάθος χρόνου.
    Τα οριζόντια κριτήρια και οι τίτλοι σπουδών από μόνα τους δεν μπορούν να διαγνώσουν τη διάθεση, το ήθος και την προσωπικότητα του κρινόμενου. Νόμους και απρόσωπα κριτήρια διαθέτουμε. Έχουμε έλλειμμα διάθεσης προσφοράς, ήθους και προσωπικότητας. Νομίζω αυτά προτάσσει και ο ιδιοκτήτης οποιασδήποτε ιδιωτικής επιχείρησης – άσχετα αν έχουμε και έλλειμμα σοβαρών επιχειρηματιών.

  14. Σχόλιο από DIMITRIOSS — 19 Απριλίου, 2012 @ 2:26 μμ

    ΜΕΡΙΚΩΣ ΣΜΦΩΝΩ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ – ΚΡΙΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ? ΓΙΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΟΡΟΦΟ? ΓΙΑ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΦΩΝΑΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Η/Χ Ή ΤΟΥ ΓΚΑΡΑΖ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΙ? Ή ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ? ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ) ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΤΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΩΣΤΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΛΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ? Η ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΟΙ ΟΠΙΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΙΣΕΠΡΑΤΑΝ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΥΝ ΥΠΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ.

    ΕΑΝ ΑΥΤΟΙ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

  15. Σχόλιο από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΛΕΜΗΣ — 24 Απριλίου, 2012 @ 12:27 μμ

    Ένα από τα πιο «καυτά» θέματα που έντονα συζητιέται στις μέρες πιο επιτακτικά από κάθε άλλη φορά ως τώρα, είναι η αξιολόγηση του προσωπικού των Δημοσίων Υπηρεσιών όλων των φορέων.
    Σε κάθε περίπτωση, η αξιολόγηση είναι κάτι θετικό.
    Θετικό, όταν τηρούνται βασικές αρχές, όπως η αξιοκρατεία, η ύπαρξη μετρήσιμων βαθμών, η αντικειμενική και πέρα από κάθε είδους «συναλλακτικής» απόπειρας κρίση. Επίσης, είναι σημαντική η παροχή κινήτρων τόσο στον κρινόμενο ως «άριστο» για να παραμείνει έτσι αλλά και στον κρινόμενο ως «μη επαρκή» ώστε να βελτιωθεί.
    Σίγουρα υπάρχουν σε κάθε τομέα του Δημοσίου χαρισματικοί και πολύ ικανοί υπάλληλοι όπως επίσης υπάρχουν και «συνάδελφοι» που απλά διακοσμούν το χώρο, είναι σε μόνιμη βάση αρνητικοί, σε πάγια θέση αντίθετοι με κάθε είδους επιμόρφωση και διαρκώς παραπονιούνται για όλα μια και όλα τους φταίνε που είναι έτσι.
    Ας ξεκινήσουμε αλλάζοντας τη νοοτροπία μας πρώτα.
    Ας ξεκινήσουμε απαιτώντας, επιτέλους, την προβολή ΚΑΙ των θετικών έργων των συναδέλφων και όχι μόνο να προβάλλεται διαρκώς και να γενικεύεται η κρίση στη κοινή γνώμη των άχρηστων, ανίκανων, τεμπέληδων δημοσίων υπαλλήλων. Όλοι ξέρουμε ότι δεν είναι έτσι και ότι αυτό είναι μια μικρή μειοψηφία ατόμων.
    ΝΑΙ λοιπόν στην αξιολόγηση, ναι στην προβολή των εργατικών συναδέλφων, ναι στον παραδειγματισμό από το σωστό έργο τους.
    Ευχαριστώ

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού