Ηλεκτρονική επίσημη αλληλογραφία μεταξύ των τμημάτων του κάθε Φορέα



Ιανουαρίου 26, 2012

Σταδιακή κατάργηση της έντυπης αλληλογραφίας και υιοθέτηση της επίσημης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μεταξύ των τμημάτων των Δημόσιων Φορέων χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική υπογραφή με αποτέλεσμα:

τη μεγάλη μείωση κατανάλωσης χαρτιού και μελανιού, τη μείωση της φθοράς μηχανημάτων, τη μείωση εξόδων κίνησης όταν πρόκειται για αλληλογραφία μεταξύ φορέων ή υπηρεσιών που βρίσκονται σε άλλα κτίρια, ταχύτερη, ακριβέστερη και ανέξοδη ενημέρωση και επικοινωνία μεταξύ των υπηρεσιών με απώτερο σκοπό την γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πολίτη με το λιγότερο δυνατό κόστος.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



Πρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε!

2 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από ΜΑΡΙΛΕΝΑ — 4 Μαρτίου, 2012 @ 1:16 μμ

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΝΤΟΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ Η ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΠΟΔΗΞΕΙ;

  2. Σχόλιο από zarafidi — 13 Μαρτίου, 2012 @ 1:34 μμ

    Συμφωνώ ότι η ηλεκτρονική υπογραφή θα έλυνε αρκετά προβλήματα αλλά θα πρέπει να εκπαιδευτούν/πειστούν/υποχρεωθούν πρώτα να το χρησιμοποιούν τα στελέχη της ιεραρχίας στο δημόσιο ώστε σταδιακά να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες.
    Δυστυχώς, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόβλημα είναι επιχειρησιακό και όχι τεχνικό.

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού