Ηλεκτρονική επίσημη αλληλογραφία μεταξύ των τμημάτων του κάθε Φορέα
Ιανουαρίου 26, 2012
Σταδιακή κατάργηση της έντυπης αλληλογραφίας και υιοθέτηση της επίσημης ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μεταξύ των τμημάτων των Δημόσιων Φορέων χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική υπογραφή με αποτέλεσμα: τη μεγάλη μείωση κατανάλωσης χαρτιού και μελανιού, τη μείωση της φθοράς μηχανημάτων, τη μείωση εξόδων κίνησης όταν πρόκειται για αλληλογραφία μεταξύ φορέων ή υπηρεσιών που βρίσκονται σε άλλα κτίρια, ταχύτερη, ακριβέστερη και ανέξοδη ενημέρωση και επικοινωνία μεταξύ των υπηρεσιών με απώτερο σκοπό την γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πολίτη με το λιγότερο δυνατό κόστος. |
Aπό το χρήστηΘεματικέςΕτικέτεςΗλεκτρονική αλληλογραφία - ηλεκτρονική υπογραφήΠρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε! |
2 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από ΜΑΡΙΛΕΝΑ — 4 Μαρτίου, 2012 @ 1:16 μμ
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΝΤΟΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΟΥ Η ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΠΟΔΗΞΕΙ;
Σχόλιο από zarafidi — 13 Μαρτίου, 2012 @ 1:34 μμ
Συμφωνώ ότι η ηλεκτρονική υπογραφή θα έλυνε αρκετά προβλήματα αλλά θα πρέπει να εκπαιδευτούν/πειστούν/υποχρεωθούν πρώτα να το χρησιμοποιούν τα στελέχη της ιεραρχίας στο δημόσιο ώστε σταδιακά να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες.
Δυστυχώς, όπως στις περισσότερες περιπτώσεις, το πρόβλημα είναι επιχειρησιακό και όχι τεχνικό.