Ψηφιοποίηση και ηλεκτρονική διασύνδεση τμημάτων και υπηρεσιών
Ιανουαρίου 26, 2012
Ο δημόσιος τομέας χαρακτηρίζεται από έλλειψη ηλεκτρονικής διασύνδεσης των υπηρεσιών και υπέρμετρες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Η εφαρμογή ενός Ο.Π.Σ., θα βελτιστοποιήσει τους χρόνους διασύνδεσης μεταξύ των Τμημάτων ενός φορεά (πχ Προσωπικού και Μισθοδοσίας) και θα εξασφαλίσει τη συνεργασία με ένα προμηθευτή και όχι πολλαπλούς. Παράλληλα, όλοι οι υπάλληλοι θα επικοινωνούν με e-mail ή μέσω intranet, καθώς είναι χαρακτηριστικοί οι χρόνοι διεκπεραίωσης εσωτερικής αλληλογραφίας. Ακόμα, θα εφαρμοστεί στην πράξη και όχι μονο νομοθετικά η ισχύς της ψηφιακής υπογραφής. Το σκανάρισμα των εγγράφων και γενικοτερα η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών αποτελεί έργο ζωτικής σημασίας, καθώς θα μειώσει σημαντικότατα το τέλος αναπαραγωγής εγγράφων αλλά και το κόστος που δεν φαίνεται (Χρόνος υπαλλήλου). Η δημιουργία ενός ψηφιακού φακέλου εγγράφων των πολιτών είναι μία καλή λύση, καθώς για ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ θα ψηφιοποιούνται έγγραφα που χρειάζονται κατά καιρούς οι πολίτες και θα αποθηκεύονται σε ηλεκτρονική κάρτα με ταινίες γνησιότητας. Θα αποφεύγεται έτσι το κόστος αναπαραγωγής και ο χρόνος αναμονής για επικύρωση εγγράφων. Δυνατότητα ηλεκτρονικών αιτημάτων σε όλες τις υπηρεσίες ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία των πολιτών. Παρεμφερείς προτάσεις υπάρχουν πολλές, που μπορούν να απλοποιήσουν τις διαδικασίες και να κερδίσουν τόσο οι πολίτες όσο και οι υπηρεσίες. Ωστόσο, προαπαιτούν: |
|
Δεν υπάρχουν σχόλια »
Δεν υπάρχουν σχόλια.
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL