Ηλεκτρονική επικοινωνία υπηρεσιών
Ιανουαρίου 25, 2012
Η μείωση του κόστους υπηρεσιών του Δημοσίου γίνεται όχι με τη μείωση του μισθολογικού κόστους ούτε με τη μείωση του προσωπικού κυρίως εκεί, που υπάρχει εξυπηρέτηση κοινού, αλλά με τη μείωση της γραφειοκρατίας και της κατανάλωσης υλικών και εργατοώρας. Θα πρέπει οι δημόσιες υπηρεσίες να εφοδιαστούν με σκάνερ, για να αντιγράφουν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικά τα διάφορα δικαιολογητικά στις υπηρεσίες. Ετσι θα μειωθούν οι φωτοτυπίες, το κόστος του φαξ, του φακέλου, οι στοίβες των αρχείων, που δεν έχουμε που να τις βάλλουμε και οι εργατοώρες για τη διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, εισερχόμενης και εξερχόμενης. Τα ΚΕΠ πρέπει να ενισχυθούν κι όχι να αποδυναμωθούν, να γίνουν οι υπηρεσίες μίας στάσης, για να εξυπηρετείται ο πολίτης. Επίσης η νομοθεσία πρέπει να κάνει πιο απλούστερες και συγκεκριμένες τις διαδικασίες. Π.χ. για τη βεβαίωση μόνιμης κατοικίας για μεταδημότευση ή για οποιαδήποτε άλλη χρήση θα πρέπει να υπάρχει ενιαία γραμμή κι όχι ποικίλες ερμηνείες. Μόνο έτσι, με τη χρήση της τεχνολογίας υπάλληλοι και πολίτες θα μπορέσουν τον 21ο πρώτο αιώνα να εξυπηρετούν και να εξυπηρετούνται ανθρώπινα, σύντομα και πολιτισμένα. Ευχαριστώ. |
|
2 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από Γιωργος — 26 Ιανουαρίου, 2012 @ 7:54 πμ
Τι να το κανουν το σκανερ αφου αυτοι φτιαχνουν τα εγγραφα και τα εχουν ηδη σε ηλεκτρονική μορφη…
Σχόλιο από Κάριν Καλτιριμτζή — 26 Ιανουαρίου, 2012 @ 8:38 πμ
Θεωρώ πολύ θετική την παραπάνω πρόταση.Πιστεύω ότι θα αποτελέσει μια προοδευτική εξέλιξη στην καταπο-
λέμιση της γραφειοκρατίας ,που τόσο αρνητική επιρροή έχει στη δημόσια ζωή του τόπου.