ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ



Μαρτίου 15, 2011

Στη χώρα μας δημόσιοι και ιδωτικοί φορείς πραγματοποιούν προγράμματα κατάρτισης και εκπαίδευσης ενηλίκων στα πλαίσια της Δια Βίου Μάθησης ( ΕΚΕΠΙΣ – ΟΑΕΔ – Κ.Ε.Κ. – Ι.Ε.Κ. – Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. – Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογών , Ν.Π.Δ.Δ. -ΔΕΚΟ – Υπουργεία και άλλοι φορείς ) . Προτείνω την δημιουργία ενιαίών βάσεων δεδομένων σε ιστοσελίδες του Υπουργείου Παιδείας και Δια Βίου μάθησης των προγράμματων που οι εκπαιδευτές με διαφάνεια , ενημέρωση , αξιοκρατεία , ισότητα ευκαιρειών πρόσβασης όπωε και οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι θα ενημερώνονται για τα προγράμματα όλων των φορεών συνολικά . Αρα θα υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στίς δημόσιες δαπάνες και στα κοινοτικά κονδύλια και ενοποίηση των προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης προς όφελος των εργαζόμενων , ανέργων , επιστημόνων , δημοσίων υπαλλήλων και του δημοσίου συμφέροντος

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες




21 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από xanthi — 15 Μαρτίου, 2011 @ 11:43 πμ

    Εξαιρετική πρόταση που ενοποιεί όλα τα προγράμματα Δια Βίου Μάθησης σε όλους τους επαγγελματικούς τομείς , δεξιότητες και ενδιαφέροντα .

  2. Σχόλιο από Panagiota — 19 Μαρτίου, 2011 @ 10:02 μμ

    Συμφωνώ με την πρότασή σας,η υλοποίησή της θα συμβάλει στην αξιοκρατία και θα δώσει ίσες ευκαιρίες για όλους.

  3. Σχόλιο από Ελένη Τσαρουχά — 20 Μαρτίου, 2011 @ 6:32 μμ

    Εξαιρετική πρόταση! Μακάρι να αξιοποιηθεί από την κυβέρνηση!

  4. Σχόλιο από Μ. Χατζόπουλος — 21 Μαρτίου, 2011 @ 10:33 πμ

    Καταπληκτική ιδέα. Ενοποίηση και διαφάνεια. Επιπλέον σ” αυτή τη Βάση Δεδομένων θα μπορούσαν να βρίσκονται αναρτημένα και τα βιογραφικά – προϋπηρεσίες των εκπαιδευτικών.

  5. Σχόλιο από ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ — 21 Μαρτίου, 2011 @ 12:56 μμ

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΟΡΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

  6. Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 22 Μαρτίου, 2011 @ 11:11 πμ

    Αυτή η πρόταση μπορεί να συνδυαστεί με ηλεκτρονικές δημοπρασίες των προγράμματων κατάρτισης από ενοποιημένες βάσεις δεδομένων προγραμμάτων δια βίου μάθησης .

  7. Σχόλιο από tritongr — 22 Μαρτίου, 2011 @ 11:11 μμ

    Θεωρώ ότι είναι πολύ χρήσιμο για εκπαιδευόμενους, εκπαιδευτές, επιχειρήσεις αλλά και τους ίδιους τους φορείς εκπαίδευσης να να μπορούν να έχουν εύκολη, άμεση και με ενιαίο τρόπο εημέρωση για όλα τα διαθέσιμα προγράμματα. Πολύ καλή ιδέα.

  8. Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 24 Μαρτίου, 2011 @ 11:36 πμ

    Απευθύνω πρόσκληση σε όλα τα μέλη του opengov στον server που είμαι webmaster
    http://teacher-nik.freeservers.com/ και στο πρόγραμμα GUEST BOOK SIGN που είναι πρόγραμμα ηλεκτρονικό βιβλίο επισκεπτών και προτείνω στα μέλη της κοινότητας opengov να δημοσιεύσουν ένα μήνυμα αν επιθυμούν .

  9. Σχόλιο από kga — 25 Μαρτίου, 2011 @ 1:03 μμ

    Πράγματι η ενημέρωση για «δυνατότητες δια βίου μάθησης» από δημόσιους αλλά και ιδιωτικούς φορείς πρέπει να είναι συγκεντρωμένες σε ένα πόρταλ ανά κατηγορία κατάρτισης, τόπο παροχής της κατάρτισης, χρόνο διεξαγωγής,κόστος συμμετοχής και κάτι που βλέπω ότι δεν αναφέρεται από τους σχολιαστές, να υπάρχει ξεχωριστή σελίδα στο πόρταλ από την οποία θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να κάνουν download «past events» δηλ. την ηχογραφημένη παρουσίαση (σήμερα εξ όσων γνωρίζω δεν γίνεται από κανένα φορέα) και τα τυχόν έντυπα φυλλάδια/βιβλιογραφία που δίνεται στους συμμετέχοντες.

  10. Σχόλιο από Panagiota — 26 Μαρτίου, 2011 @ 4:20 μμ

    Με την υλοποίηση της συγκεκριμένης πρότασης θα δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλους και στους Εκπαιδευτές αλλά και στους υποψήφιους προς κατάρτιση.

  11. Σχόλιο από Γιάννης Παπανικολάου — 28 Μαρτίου, 2011 @ 2:33 μμ

    Πολυ καλή ιδέα,

  12. Σχόλιο από ΔΟΪΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ — 30 Μαρτίου, 2011 @ 3:23 πμ

    Το συγκεκριμένο θέμα μας απασχόλησε πριν πέντε χρόνια περίπου και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2005-2006. Εγώ προσωπικά και μία ομάδα συνεργατών, που κατά καιρούς διαφοροποιούταν στην σύνθεσή της, είχαμε εντοπίσει το συγκεκριμένο κενό που υπήρχε και προτείναμε σχεδόν αυτό που προτείνετε και εσείς.

    Τον Απρίλιο 2005, για πρώτη φορά στην Ελλάδα και μάλιστα σε επιστημονικό Συνέδριο, παρουσιάσαμε την εισήγηση – πρότασή για «Ανάπτυξη Καινοτόμων Ψηφιακών Πυλών Παρακολούθησης Δια Βίου Μάθησης σε Περιφερειακό Επίπεδο».

    Συγκεκριμένα:
    Δοϊνάκης, Δ.Μ., Τσεγγελίδης, Γ., Αραπάκη, Χ., Δομουχτσή, Μ., Μακρυγιάννη, Π., (2005) «Ανάπτυξη Καινοτόμων Ψηφιακών Πυλών Παρακολούθησης Δια Βίου Μάθησης σε Περιφερειακό Επίπεδο», Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο ‘Νέες Τεχνολογίες στη Δια Βίου Μάθηση’, 16-17 Απριλίου, Λαμία

    Στην συγκεκριμένη εισήγηση – πρότασή μας κάνει αναφορά και ένας μεταπτυχιακός φοιτητής στην διπλωματική του εργασία (06/2005) με θέμα «Δια Βίου Μάθηση και ο Ρόλος των Βιβλιοθηκών» http://dlib.ionio.gr/mtheses/balatzaras_lifelonglearning.doc.

    Ακολουθεί (Σεπτέμβριος 2005) η δημοσίευση «Ψηφιακές Πύλες Παρακολούθησης Δια Βίου Μάθησης», ως συνέχεια της προηγούμενης, στην οποία γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στον τρόπο λειτουργίας, διαχείρισης και ασφάλειας αυτών αλλά και στα τεχνικά χαρακτηριστικά – προδιαγραφές αυτών.

    Συγκεκριμένα:
    Δοϊνάκης, Δ. Μ., Πάχτας, Ν. Ι., (2005) «Ψηφιακές Πύλες Παρακολούθησης Δια Βίου Μάθησης», Περιοδική Έκδοση Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας – ΤΚΜ «Τεχνογράφημα», αρ. 293, σσ. 10-11

    Τον Νοέμβριο 2005, για πρώτη φορά στην Ελλάδα και μάλιστα σε επιστημονικό Συνέδριο, παρουσιάσαμε την εισήγηση – πρότασή για «Ελληνικό Παρατηρητήριο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΠΑΑΕ)».

    Συγκεκριμένα:
    Δοϊνάκης, Δ.Μ., Πάχτας, Ν.Ι., Τσεγγελίδης, Γ., (2005) «Ελληνικό Παρατηρητήριο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΠΑΑΕ)», 3ο Διεθνές Συνέδριο Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση (ICODL) ‘Παιδαγωγικές και Τεχνολογικές Εφαρμογές’, 11-13 Νοεμβρίου, Ρίο – Πάτρα

    Στην συγκεκριμένη εισήγηση – πρότασή μας κάνει αναφορά και εισήγηση (09/2010) «Διερεύνηση της ετοιμότητας και της στάσης των Ελλήνων φοιτητών των θετικών επιστημών στην Ανοικτή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» http://www.etpe.gr/files/proceedings/26/1286266377_39.pdf στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή ‘Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση’, το οποίο αποτελεί το επιστημονικό συνέδριο της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) http://korinthos.uop.gr/~hcicte10/theconferencegr.html .

    Ακολουθεί (Ιανουάριος 2006) η δημοσίευση «Ελληνικό Ψηφιακό Παρατηρητήριο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης».

    Συγκεκριμένα:
    Δοϊνάκης, Δ. Μ., Πάχτας, Ν. Ι., Τσεγγελίδης, Γ., (2006) «Ελληνικό Ψηφιακό Παρατηρητήριο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης», Περιοδική Έκδοση Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας – ΤΚΜ «Τεχνογράφημα», αρ. 300, σσ. 16

    Τέλος, τον Αύγουστο 2006, στα πλαίσια του Διαγωνισμού Καινοτομίας OTENET 2006 – Innovation 2006 κατέθεσα πρόταση στην 2η Κατηγορία ‘Επιχειρηματική Δραστηριότητα’ με τίτλο «Εταιρεία Ανάπτυξης Ψηφιακών Παρατηρητηρίων Δια Βίου Μάθησης (Digital Observatories of Life Long Learning – DOL3)». Η συγκεκριμένη πρόταση προκρίθηκε στη 2η Φάση του Διαγωνισμού στην οποία προκρίθηκαν 42 προτάσεις από 2.622 που συμμετείχαν συνολικά στην 1η Φάση.

    Περισσότερα http://labs.opengov.gr/2011/03/29/3606

  13. Σχόλιο από ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ — 4 Απριλίου, 2011 @ 4:21 μμ

    Μια πιο… προωθημένη μορφή διαχείρισης βάσεων δεδομένων θα μπορούσε να αποτελούν «κοινά πρότυπα» εργαλείων όπως είναι φόρμες μητρώων για εκπαιδευόμενους με αντίστοιχα δεδομένα, φόρμες – αιτήσεις εγγραφής εκπαιδευόμενων στα διάφορα προγράμματα, φόρμες – εργαλεία αξιολόγησης για τους εκπαιδευτές, κ.λ.π. και όλα αυτά σε cloud computing!!!!!!

  14. Σχόλιο από Angela Morris — 7 Απριλίου, 2011 @ 3:12 μμ

    I am glad to see my homies back home getting their act together with technology.
    I live in the diaspora, and all I can write is that go ahead and bring Greece to live along with your talents. Through education, you will make it maybe not in Greece but someone, somewhere will recognize your talent and offer you a lot of money and you will end up working for the man. (the man in American means Big Brother)
    Good luck to all
    Ageliki Fotenatou

  15. Σχόλιο από sotiria — 8 Απριλίου, 2011 @ 3:13 μμ

    Εξαιρετικη πρόταση. με αυτο το μέσο όλοι θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν σεμινάρια ανάλογα
    με τον χρόνο τους και τα θέματα που τους ενδιαφέρουν.
    Εξίσου πολυ σημαντικό είναι οτι το επιπεδο των σεμιναρίων θα πραγματοιείται απο πιστοποιημένους
    εκπαιδευτές καί όχι απο οποιονδήποτε ο οποίος αποκτά εμπερία μέσω των διαφόρων ιδιωτικών κέντρων
    εκπαίδευσης.
    ευχαριστών

  16. Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 14 Απριλίου, 2011 @ 12:28 μμ

    Αυτές οι βάσεις δεδομένων θα συμπεριλαμβάνουν και τα προγράμματα που διεξάγονται από Δήμους – Περιφέρειες – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – ΓΓΔΒΜ ( Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης ), θέσεις εργασίας επιτηρητών σε εξετάσεις πιστοποίησης σε προγράμματα κατάρτισης από τα οποία τα περισσότερα είναι βασικές και εξειδικευμένες δεξιότητες πληροφορικής . Επιπλέον τα βιογραφικά των εκπαιδευτών θα εμπλουτίσουν αυτές τις βάσεις δεδομένων .

  17. Σχόλιο από Νίκος — 15 Απριλίου, 2011 @ 7:10 μμ

    Μια σωστή πρόταση που πρέπει να υλοποιηθεί

  18. Σχόλιο από χρήστης — 15 Απριλίου, 2011 @ 8:20 μμ

    Να σας πω μια ιστορια.
    Όσο ζούσε (και να δούμε τι θα κάνει η ΓΓΔΒΜ) ο ΟΕΕΚ υπεύθυνος για τα ΙΕΚ, οι εκπαιδευτές είχαν να αντιμετωπίσουν ένα γολγοθα κάθε εξάμηνο που προφανώς στόχο είχε να αποθαρρύνει και να περιορίσει τον όγκο των αιτήσεων (για ευνόητους λόγους). *Κάθε εξάμηνο* έπρεπε λοιπον να μαζέψουν όλα τα πιστοποιητικά τους και βεβαιώσεις και δημοσιεύσεις και λοιπή χαρτούρα για να έτοιμάσουν ένα αξιοπρεπή φάκελο να τον φωτοτυπήσουν επι δέκα, και μέσα σε 2 μέρες να πέράσουν από όλα τα ΙΕΚ που τελος πάντων θέλανε να κάνουνε αίτηση και να τα καταθέσουν. Μόλις τέλειωνε ο δικός τους γολγοθάς ξεκινουσε ο γολγοθάς των υπαλλήλών που προφανώς στόχο είχε να φουσκώσει τις ανάγκες σε προσωπικό των ΙΕΚ έτσι ώστε συν τοις άλλοις να συντηρείται και ο πελατειακός μηχανισμός των αποσπάσεων. Οι κα(η)μένοι υπάλληλοι έπρεπε λοιπόν τώρα να επεξεργαστούν, αρχειοθετήσουν, καταχωρήσουν, αξιολογήσουν, ταξινομήσουν (πολλές φορές και για πρώτη φορα, ωσάν αποσπασμένοι), και ο Δ/ντης να προσλάβει περίπου 150 εκπαιδευτικούς απο τους 2000+ αιτούντες συν μερικούς αλεξιπτωτιστές, σε περίπου 10 ημέρες. Όλη διαδικασία συνέβαλε σε λάθη και αδικίες, αλλά όσοι τυχεροί είχαν επιτέλους προσληφτεί για 2 ωρίτσες, στην Ηλιούπολη, 2 ωρίτσες στο Αιγάλεω, και 1 ωρίτσα κάπου αλλού, γιατι η λογική ήτανε όσο μπορούμε να προσλάβουμε περισσότερους, και για λίγες ώρες, ήτανε όλη την εβδομάδα καβάλα σε ένα μηχανάκι. Και όλα αυτά για να πληρωθούνε 2-3 χρόνια μετά (το ρεκόρ νομίζω είναι 7). Αρκετοί (αυτοί οι οποίοι πιθανότατα είχαν και τα περισσότερα να δώσουν) είτε δεν αντέχανε αυτήν την αντιμετώπιση είτε δεν αντέχανε την αντιμετώπιση από τους καταρτιζομένους και παραιτούνταν. Ανάλογες ιστορίες υποθέτω οτι θα μπορούσαν να ακουστούν και απο άλλες δομές επαγγελματικής κατάρτησης. Το αποτέλεσμα η απαξίωση του εκπαιδευτή επαγγελματικής κατάρτησης αρχικά, και όχι μόνο συστημικά, αλλά και θεσμικά αφού δεν αντιμετωπίζεται ώς Επάγγελμα αλλά ως *Πάρεργο*. Τι πιθανότητες έχει λοιπόν η Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτηση (ΕΕΚ) αφού έχει απαξιωθεί, πρώτα από την πολιτεία, μετά από τα στελέχη της, ύστερα από τους πελάτες της (καταρτιζομένους), και τέλος από τους εργοδότες στους οποίους καταλήγει υλικό το οποίο πέρασε αλλά δεν άγγιξε? πλήρωσε και πήρε απλώς «το κωλόχαρτο για να το κορνιζάρεί» -αυθεντικά λόγια καταρτιζομένου. Και ποίος να τον κατηγορήσει όμως όταν βλέπει τα επαγγελματικά δικαιώματα των «ανοιχτων» επαγγελμάτων να οχυρώνονται πίσω από πιστοποιήσεις που μόνο στόχο έχουν να διοχετεύσουν πόρους της EU σε ιδιωτικά και δημοσια πιστοποιητήρια, πιστοποιητές πιστοποιητηρίων και λοιπών παράσιτων της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Ναι ξέρω ο αμνός στον βωμό της ΔΒΜ.
    Κάποτε πριν 1 με 2 χρόνια η ΓΓΔΒΜ είχε ξεκινήσει φιλόδοξο το Μητρώο Εκπαιδευτών, Η διαδικασία προέβλεπε την συμπλήρωση απο τους ενδιαφερομένους τα όποια στοιχεία ζητούνταν, και την ύστερη αποστολή των δικαιολογητικών οπότε και θα διασταυρώνονταν. Για να μην πολυλογώ 😉 οι υπερβολικές λεπτομέριες στο κυνήγι του διαβόλου που λέγετε μόριο (λες και μια ημερίδα σε κάνει καλύτερο εκπαιδευτικό) οδήγησαν στην σύγχηση, άνιση μεταχείριση απο τους ελεγκτές, ευκαιρία για ημί-ψευδείς δηλώσεις (βρήκα το ίδιο δικαιολογητικό με ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου κατατεθημένο από 2 αδερφές fail-lol), και απλώς θάφτηκε από το βάρος των 60k+ αιτήσεων.

    Αυτό που αποκόμισα από μια 5ετή επαφή μου με την Επαγγελματική Εκπαίδευση ώς Στέλεχος (sic), Εκπαιδευτής ΙΕΚ, Μέλος επιτροπής Επαγγελματικών Περιγραμμάτων του ΕΚΕΠΙΣ.
    «Είναι χαμένο παιχνίδι» για το δημόσιο. Δεν θέλει, δεν ξέρει η απλά δεν μπορεί να παράξει ουσιαστικό έργο(προϊόν). Θα πρότεινα απλά να δωθεί η πρωτοβουλία, κίνητρα, και γιατι όχι Πόροι, στον Ιδιωτικό τομέα να αναπτύξει ενδοεταιρικά τμήματα τόσο αρχικής όσο και συνεχιζόμενης εκπαιδευσης και κατάρτησης και να πατήσουμε ενα delete σε όλο το λεγόμενο πλαίσιο ΔΒΜ.

    flame away.

  19. Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 18 Απριλίου, 2011 @ 12:37 μμ

    Θα ήθελα να αναφερθώ στο σχόλιο του χρήστη με το γεγονός ότι εμείς που πραγματοποιούμε , δημοσιεύουμε και προωθούμε προτάσεις για τη Δια Βίου Μάθηση προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα δεδομένα που έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης .

  20. Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 27 Απριλίου, 2011 @ 3:58 μμ

    link

    Προσκαλώ τα 2532 μέλη της κοινότητας του opengov σε αυτή την ιστοσελίδα
    Είναι από το google όπου με τις λέξεις -κλειδιά ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
    σε 23500 αποτελέσματα οι 2 ιστοσελίδες του server opengov με την πρότασή μου καταλαμβάνουν τισ 2 πρώτες θέσεις .

  21. Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 8 Ιουνίου, 2011 @ 1:43 μμ

    http://www.elsekek.org/index.php?option=com_fireboard&Itemid=73&lang=el
    Προσκαλώ τα μέλη της κοινότητας opengov σε αυτή την ιστοσελίδα του server http»//www/elsekek.org του Συλλόγου Ιδιοκτητών Κ.Ε.Κ. όπου τα 2 άρθρα που έχω δημοσιεύσει έχουν δεχθεί περίπου 30400 επισκέψεις από Ελλάδα – Ευρώπη – U.S.A. με θέματα
    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ SERVER teacher Ερευνες – Τεκμηριώσεις Τρίτη, 02 Μάρτιος 2010 23334
    ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΚΕΠΙΣ teacher Ερευνες – Τεκμηριώσεις Σάββατο, 21 Νοέμβριος 2009 7089
    Στη Δια Βίου Μάθηση το 20% των συμμετεχόντων -παραγόντων -στελεχών πραγματοποιούν το 80% του εκπαιδευτικού , διοικητικού , δημοσιογραφικού , επιστημονικού έργου .

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού