Ουρές στο δημόσιο με την χρήση υπάρχουσας εφαρμογής λογισμικού για κινητά.



Σεπτεμβρίου 7, 2010

Είναι μάλλον σίγουρο ότι για το ορατό μέλλον οι ουρές στο δημόσιο, τα νοσοκομεία, τα ασφαλιστικά ταμεία κλπ δεν πρόκειται να καταργηθούν.

Η αναμονή όμως σε αυτές μπορεί να εξανθρωπιστεί και να γίνεται με πολιτισμένο τρόπο, χωρίς τσακωμούς, συνωστισμούς, αμφισβητήσεις με την χρήση της εφαρμογής της qless μέσω κινητών τηλεφώνων.

Για το πως δουλεύει η εφαρμογή βλ. σύνδεσμο. Προβλέπονται όλα τα δυνατά σενάρια (internet, SMS, no phone)
http://www.qless.com/press/

Υ.Γ Δεν έχω κάποια σχέση με την εταιρεία αυτή ή με άλλη συναφή εταιρεία.

2 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από Γιάννης Κ. — 20 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 6:09 μμ

    Ενας απλός τρόπος ειναι να επιβαιβεώνεις (με sms ή internet) 24 έως 1 ώρα πρίν ότι θα παρεβρεθείς στην «ταδε» ουρά για κάπιοα συνναλάγή με μια υπηρεσία ή για κάπιο ραντεβου (κλεισμένο) με γιατρό. Το σύστημα θα σου δίνει ενα αυξων αριθμό και θα σε ενημερώνει για την ώρα εξυπηρέτησης σου στο περίπου. Επειδή ολοι οι πολίτες σ αυτές τις περιπτώσεις δεν απαιτουν τον ίδιο χρόνο ολοκλήρωσης της συναλαγής ή ο γιατός μπορεί να καθυστερήσει να ξεκινήσει να εξετάζει (πράγμα όχι σπάνιο στα νοσοκομεία) να ενημερώνεσαι με sms 2 ώρες, μια ώρα, μισή ωρα και 10 λεπτά πριν (τιμή που θα μπορείς να διαλέξεις εσύ ανάλογα με τον χρόνο που χρειάζετε ο πολίτης για να φτάσει στο χώρο της συναλλαγής – ραντεβού) ότι πλησιάζει η σειρά του και πρέπει να πας εκεί. Αυτό θα υποχρεώσει και τους υπαλλήλους που συναλάσσονται με τους πολίτες να ειναι πιο συνεπείς αλλά και θα αποτρέψει τους πολίτες από πολύωρες αναμονές και χασιμο παραγωγικού χρόνου. Οι κωδικοί με τα sms αναλογα με την «τάδε» ουρά θα βρίσκονται μεσω ιντερνετ ή ενημερωτικών φυλλαδίων. Για όσους δεν μπορούν να στέλνουν sms ή δεν είναι εξοικιωμένοι με internet θα μπορούν να εξυπηρετουνται μεσω των ΚΕΠ ή με το που κλείνουν το ραντεβού θα δίνουν και αριθμό κινητού το οποίο θα λαμβάνει μυνηματα σε προκαθορισμένα διαστήματα. Νομίζω οτι οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να κάνουν αναγνωση sms αλλά υπάρχουν και κινητά ή sms άμεσης εμφάνισης στην οθόνη. Βέβαια η σωστή εξυπηρέυηση του πολίτη θα πρέπει να διαφυλαχθεί σε κάθε περίπτωση ( με ερωτηματολόγια κατά πόσο έμεινε ο πολίτης ευχαιστημένος με τη συναλαγή του με την υπηρεσία – γιατρό που θα απαντάει μεσω ιντερνετ ή sms (βαθμολογιστε από 1-5) για να μην θυσιάζονται τα πάντα στο βωμό της γρήγορης εξυπηρέτησης. Οι υπάλληλοι – γιατροί και οι προϊστάμενοι τους θα λαμβάνουν ανώνημα τα απότελέσματα αυτής της ερευνας στην οποία θα έχουν δικάιωμα να συμμετέχουν μονο αυτοί που χρησιμοποήσαν την υπηρεσία.

  2. Σχόλιο από Στέφανος — 6 Οκτωβρίου, 2010 @ 11:57 πμ

    Πολύ καλύτερα να εξαφανίσουμε τις ουρές με αυτο-εξυπηρέτηση μέσω internet, δηλαδή κάθε δημόσια υπηρεσία να δέχεται και αιτήματα μέσω internet, και να στέλνει και τα πιστοποιητικά κλπ που ζητήθηκαν με e-mail.
    Όσοι είναι μεγάλοι ή δεν έχουν πρόσβαση, τότε να πάνε από το γκισέ. Αλλά θα είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ, και θα τους εξυπηρετεί το υπάρχων σύστημα ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.
    Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε τη ζωή μας πιο δύσκολη ή να ξοδεύουμε χρήματα σε καινοτόμες υποδομές που υποστηρίζουν πεπαλαιωμένα συστήματα

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού