Ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου (e-mail) για όλους τους υπαλλήλους.



Αυγούστου 15, 2010

Η πρόταση, αφορά όλες τις Δ.Υ κυρίως τα σχολεία, όπου μπορεί να εφαρμοσθεί καθολικά σε πρώτη φάση (υπάλληλοι ΠΕ) . Συνίσταται στο εξής:
1. Όλοι οι εργαζόμενοι αποκτούν Η/Δ ή δηλώνουν εκείνη την οποία έχουν.
2. Ενημερώνονται από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ή και γραφεία) για τα πάντα τα αφορώντα αυτούς και την την υπηρεσία τους.
3. Η ενημέρωση για λόγους διαχείρισης χρόνου, έχουν υποχρεωτικά κωδικοποιημένη ένδειξη πριν τον πλήρη τίτλο τους , λ.χ. «Σχολικές μονάδες» «Μόνο Λύκεια» «μόνο Γυμνάσια» «Τεχνική Εκπαίδευση» «Καθηγητές» «Μαθηματικοί», «μόνο Διευθυντές» και θα ακολουθεί επίσης υποχρεωτικά ο πλήρης τίτλος του ηλ. μηνύματος. λ.χ. «Μεταθέσεις 2010» «αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ (α΄φάση»
4. Αν το έγγραφο περιέχει συνημμένα, αυτά θα έχουν πλήρη τίτλο του περιεχομένου τους στα Ελληνικά, με όσο το δυνατόν λέξεις κλειδιά επί του περιεχομένου τους.
5. Αν το μήνυμα περιέχει σκαναρισμένα έγγραφα σε φωτογραφικό φορμά, για λόγους ευκολίας αναζήτησης θα δίνεται έμφαση, ώστε να διαθέτουν υποχρεωτικά πλήρη και σαφή τίτλο περιεχομένων.
6. Ο λογαριασμός ηεκτρονικού ταχυδρομείου, συνιστάται θερμώς να είναι gmail (στην Google) διότι το εκεί Η.ταχ. είναι:
α) Δωρεάν και σε πλήρως εξελληνισμένο περιβάλλον
β)Παρέχονται 7GB χώρου που επιτρέπουν στον χρήστη να μην διαγράψει τα μηνύματά του ΠΟΤΕ.
γ)Μπορεί να ενσωματώσει άλλους προϋπάρχοντες λογαριασμούς από άλλους εξυπηρετητές, επάνω της (π.χ. user@sch.gr) και να λαμβάνει τα μηνύματα από αυτούς στο περιβάλλον της Google , αλλά και να στέλνει από αυτό μηνύματα με όποια διεύθυνση αποστολέα επιθυμεί. (Είναι μια δυνατότητα τύπου «όλα σε ένα» που παρέχει η Google)
δ) Η Google παρέχει δωρεάν δεκάδες άλλες υπηρεσίες που έχουν εκπαιδευτικό ενδιαφέρον για όσους έχουν λογαριασμό εκεί (Ιστολόγια, ομάδες, Έγγραφα, 2GB για φωτογραφίες, Talk, Ιστοσελίδες, Panoramico , Google Earth κ.ά.)
Τί πετυχαίνουμε με τα παραπάνω:
1. Πληρέστερη εγκαιρότερη και σφαιρικότερη ενημέρωση.
2. Συρρίκνωση στην αρχή των εγγράφων του τύπου «του παρόντος να λάβουν γνώση ενυπογράφως άπαντες» με προοπτική εξάλειψης.
3. Τέρμα η έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ διοίκησης και υπαλλήλων για κάποιες ενημερώσεις στις 14.30 μ.μ. της Παρασκευής με καταληκτική ημερομηνία ενέργειας το μεσημέρι της Δευτέρας.
4. Εξοικονόμηση χαρτιού εκτύπωσης.
5. Μείωση χρόνου διεκπεραίωσης ενεργειών.
6. Μείωση ασαφειών (τώρα , ένα έγγραφο θα το έχουν διαβάσει περισσότεροι, παλαιά το άκουγαν μόνο δια μιας από τον Διευθυντή)
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία του μέτρου:
Να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση ότι για μια τριετία θα παρέχεται η ενημέρωση και με τον παραδοσιακό τρόπο , αλλά μετά την λήξη της τριετίας μόνο με τον νέο, ώστε να υπάρξει μια επί πλέον ώθηση να γενικευθεί η πιστοποίηση στο Α΄επίπεδο γνώσης Η/Υ σε όλους με όσα θετικά συνεπάγεται αυτό.

14 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από Ναπολέων Μάου — 18 Αυγούστου, 2010 @ 11:37 μμ

    Αν το κράτος δώσει δωρεάν Η/Υ και συνδέσεις ADSL σέ όλους τους εκπαιδευτικούς τότε το συζητάμε.

    Wake up and smell the roses

  2. Σχόλιο από Γιάννης Πλατάρος — 23 Αυγούστου, 2010 @ 8:57 μμ

    1. Τα μηχανάκια τύπου Nebook , Πλέον κοστίζουν σημαντικά κάτω από τα 300€
    2. Είναι πολύ εύκολο και πάμφθηνο να μπεί ασύρματο δίκτυο σε ένα σχολείο.
    Πάντως η ανώτατη τιμή παροχής ADSL με την μεγαλύτερη ταχύτητα (24-άρα) με δωρεάν μόντεμ -ρούτερ και αποκωδικοποιητή για Con-X είναι στα 30€/μήνα. Είναι γεγονός, ότι υπάρχει η γνωστή οικονομική κρίση, αλλά αντέχεται το κόστος σε σχέση με τις υπηρεσίες.
    Πάντως έχετε δίκιο για τις παροχές στους εκπαιδευτικούς που πρέπει να γίνουν , αλλά όχι «τζάμπα» διότι οι έννοια αυτή είναι απαξιωτική και χυδαία και δεν εκτιμάται εν Ελλάδι. (Γνωστά πράγματα!) Μπορεί όμως να δοθεί μια γενναία έκπτωση της τάξεως του 50%+ για όλους τους εκπαιδευτικούς, από όλους τους παρόχους, αφού οι εκπαιδευτικοί θα εντάξουν στις ΤΠΕ γρηγορότερα την νεολαία στις ΤΠΕ κι αυτό θα αποφέρει έσοδα μακροπρόθεσμα. Πολύ παλαιά (αρκετές δεκαετίες πριν) οι εκπαιδευτικοί απελάμβαναν γενναίων εκπτώσεων στην Ολυμπιακή , προφανώς για να άρουν την όποια φοβία του πληθυσμού για το νέο τότε μέσον μαζικής μεταφοράς. Κάτι ανάλογο πιθανόν δεν το σκέφτονται τώρα οι εταιρείες, διότι (πλέον) ο εκπαιδευτικός δεν έχει την εκπαιδευτική διείσδυση την παλαιά (Δυστυχώς)
    Επίσης οι Δήμοι, μπορούν να παράσχουν ασύρματες συνδέσεις σε όλες τις πλατείες που μαζεύεται κόσμος και να πέσει το κόστος του κινητού που ανταγωνίζεται το μέσον.
    Πάντως , αν δεν είναι πρωτοπορία ο εκπαιδευτικός κόσμος, κανένας άλλος δεν μπορεί να είναι! Αυτή η κατάταξη στον πάτο της Ευρώπης των 27 στις ΤΠΕ, δεν μας περιποιεί τιμή και κάτι πρέπει να κάνουμε έστω και μόνοι μας!
    Ευχαριστώ πολύ.

  3. Σχόλιο από Γιάννης Πλατάρος — 28 Αυγούστου, 2010 @ 1:15 πμ

    Μια συμπληρωματική απάντηση στον Ναπολέοντα που προέκυψε σήμερα!
    Σύμφωνα με ανακοίνωση της google, διατίθεται Υπηρεσία κλήσης από το Gmail, σε σταθερά τηλέφωνα των ΗΠΑ. Αναμένεται η επέκταση της υπηρεσίας στα κινητά και βέβαια και στην Ελλάδα!
    ΌΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΜΠΟΡΕΙ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΥ ΞΕΡΑΜΕ!
    Γι΄αυτό στην πρότασή μου επιμένω «θερμώς» για τις Υπηρεσίες της Google! Είναι γνωστό, ότι πλέον δνε είναι μηχανή αναζήτησης μόνο, αλλά έχει θέσει ως στόχο τον υπερκερασμό της Microsoft. Για να γίνει αυτό, πρέπει να κάνει κινήσεις πρωτοποριακές- επαναστατικές , επ΄ ωφελεία των χρηστών.
    Οψόμεθα!

  4. Σχόλιο από ΧΡΗΣΤΟΣ — 6 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 9:33 πμ

    ΄Καλή ιδέα που εφαρμόστηκε το 2007 …μόνο που η Δημόσιοι Υπάλληλοοι αδιαφόρησαν , άπαντες εκτός ΚΕΠ. Όλοι οι υππάλληλοι έχουν email και θα μπορούσαν να έχουν και ψηφιακή υπογραφή. Οι εφαρμογές υπάρχουν αλλά κανείς δεν τους υποχρέωσε να τις χρησιμοποιήουν.

  5. Σχόλιο από CKINFOS — 6 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 12:00 μμ

    Σε θέματα τα οποία αφορούν οργάνωση του κράτους και δημόσιες υπηρεσίες η χρήση τέτοιων υπηρεσιών είναι όχι μόνο «επικίνδυνη» αλλά και μη ικαονοποιητική γιατί σε περιορίζει η βάση της τεχνολογίας του παρόχου της υπηρεσίας. Π.χ. η Google ζητάει χρέωση για την υπηρεσία της ή εξαγοράζεται από άλλη εταιρία, όχι πιθανό αλλά ούτε απίθανο ή πρέπει να χρησιμοποιήσεις συγκακρικένη τεχνική για την υλοποίηση τής. Πράγμα το οποίο στο σπίτι μας μπορούμε να το ανεχτούμε αλλά όχι και σε φορείς όπου υπάρχει ένα Τείχος Ασφαλείας, διακομιστές και Proxies. Εκτός αυτού όλοι έχουν λογαριασμό EMAIL σε κάποια υπηρεσία είτε Παρόχου (OTENET,HOL, FORTHNET) είτε διαδικτύου (GMAIL,YAHOO,HOTMAIL).
    Θα συμφωνήσω στο κομμάτι του καταλόγου διευθύνσεων επικοινωνίας είτε αυτό είναι Σχολεία είτε Ολόκληροι οργανισμοί σε άλλους κλάδους. Η δημιουργία ενός portal με αυτές τις διευθύνσεις είναι απλώς «ΑΠΛΟ». Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι να μαζευτούν οι διευθύνσεις, να διαχειρίζονται μελλοντικά (καθώς και οι καθηγητές αλλάζουν αλλά και υπάλληλοι μετατίθενται!). Όσον αφορά το κόστος των γραμμών και τα σχετικά, σε τέτοιο επίπεδο που αναφέρεται η πρόταση δεν μετριέται η υπηρεσία εμ το 24ΜΒps ή όχι αλλά κατά πάσα πιθανότητα με μισθωμένες γραμμές και οπτικές ίνες…κόστη δηλαδή εντελώς διαφορετικά από το ευρύτερο επικοινωνιακό δίκτυο. Συμφωνώ εν μέρη επομένως με την πρόταση στο κομμάτι της διευθυνσιοδότησης σαν κατάλογο επικοινωνίας.

  6. Σχόλιο από Βασίλης Πρεβελάκης — 7 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 3:58 μμ

    Το πρόβλημα με τις ατομικές διευθύνσης Η/Τ είναι ότι οι αποστολές εγγράφων γίνονται από την υπηρεσία και όχι από άτομα ενω τα άτομα αλλάζουν θέση ανα τακτά διαστήματα.

    Άρα μια ανακοίνωση είναι λογικό να προέρχεται από τη διέυθυνση Η/Τ: grammatia_dieythinsis@some_school.gr αντί για PantelisKathigitis@some_school.gr.

    Το σύστημα με τους αριθμούς τηλεφώνου δουλεύει με τον ίδιο τρόπο: χρησιμοποιούμε τον αριθμό του γραφείου όχι αυτον του προσωπικού κινητού.

    Το σχόλιο σχετικά με τις ανακοινώσεις την Παρασκευή με deadline την Δευτέρα αφορά την ΟΡΓΑΝΩΣΗ και όχι την μορφή της επικοινωνίας. Το email μπορει να κάνει τα πράγματα χειρότερα, με το να έρχεται η ανακοίνωση με email τη Δευτέρα το πρωί.

    Ο χρυσός κανόνας είναι ότι η αποτελεσματική μηχανοργάνωση προαπαιτεί την οργάνωση! Μη προσπαθήτε να φέρετε την πληροφορική εκεί που επικρατεί η διάλυση, θα τα κάνει χειρότερα.

    ΒΠ

  7. Σχόλιο από Θανάσης Παπαθανασίου — 10 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 6:46 πμ

    Νομίζω ότι η πρόταση λέει ότι πρέπει να αποκτήσουν όλοι οι Δ.Υ. email υποχρεωτικά και όχι μόνο για τους εκπαιδευτικούς.
    Έτσι λοιπόν και με αυτό το σκεπτικό νομίζω ότι πλέον είναι υποχρεωτικό να αποκτήσουν email (όσοι δεν έχουν) όπως ο ΑΦΜ, Αριθμός Ταυτότηας, ΑΜΚΑ.

  8. Σχόλιο από Γιάννης Πλατάρος — 13 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 7:05 μμ

    Αγαπητοί συνομιλητές να σας δώσω μια συνολική απάντηση -επεξήγηση:
    Να σας δηλώσω πρώτα, ότι από πολλά χρόνια έχω το ελάττωμμα υποβολής ιδεών , αλλά πάντα με τον απόλυτο περιορισμό να είναι υλοποιήσιμες , φθηνού έως μηδαμηνού κόστους και να λύνουν πρόβλημα , να είναι λυσιτελείς. Με τέτοιους περιορισμούς, δνε μπορούν να είναι εντυπωσιακές, αλλά να φαντάζουν μέτριες. Από την άλλη πιστεύω σε λύσεις τύπου «αυγό του Κολόμβου» Δεν μπορείς να έχεις συνεχώς τέτοιες ιδέες, πρέπει να έχεις σπουδαίο μυαλό, αλλά είμαι βέβαιος, ότι όλοι οι άνθρωποι μπορούν να έχουν μια καλή ιδέα.
    1. Γιατί πρέπει να έχουν όλοι λογαριασμό gοogle;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Διότι στον λογαριασμό της Γκούγλ, που είναι δωρεάν, δίνει 7 γίγαμπάϊτ αποθηκευτικού χώρου και διαθέτει πλήρως εξεληνισμένο περιβάλλον ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΙΜΟΙ, ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ! Δηλ. μπαίνει απλά το yahoo.gr . yahoo.com, sch.gr κτλ Και δεν είναι ότι ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΗΛ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΓΚΟΥΚΛ! Το «ωραίο», είναι ότι από οποιονδήποτε λογαριασμό στέλνεις από το περιβάλλον της γκούγλ οπουδήποτε μέηλ κα ιφαίνεται ότι έχει σταλλεί από το λ.χ. sch.gr !
    Συνθηματικά, θα έλεγα: ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ, ΟΛΑ ΑΠΟ ΕΝΑ!
    Η γκούγκλ , δνε μπορεί να ζητήσει ενοίκιο για αυτές τις Υπηρεσίες. Αν όμως ζητήσει, όλοι θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα παλαιά τους μέηλ. Στην χειρώτερη περίπτωση, θα έχουν πρόσβαση στα αποθηκευμένα αρχεία τους. υπάρχουν κι άλλα επιχειρήματα υπέρ του gmail, αλλά δνε είνια αυτό το θέμα της πρότασης!

    2. Ποίος είναι ο σκελετός της πρότασης;
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Να αποκτήσουν όλοι λογαρισμό μέηλ και να ενημερώνονται μέσω αυτού από την δουλειά τους, για την δουλειά τους. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ! Δεν είναι εξαιρετικά καινοτόμο, αλλά είναι το αυγό του κολόμβου για να λυθούν κάποια προβλήματα!
    Τα αναφέρω:
    α)«Εμένα δεν με ενημέρωσε κανείς για το πότε ήταν οι προθεσμίες υποβολής αιτήσεων απόσπασης! Δεν ξέρω τι χαρτιά απαιτούνται!» Αν όμως είχε δηλώσει λογαριασμό μέηλ, θα το μάθαινε στο σπίτι του. Αν δυστροπούσε να φτιάξει λογαριασμό (υπαρκτό ενδεχόμενο) θα του το έλεγε ο διπλανός του! («δύο εβδομάδες έχει έλθει ο νόμος και τα έντυπα! Δεν το ελαβες;»
    β) -«Πού μπορώ να βρω τον νόμο τάδε;»
    -Βάλε στην γκουγκλ τις λέξεις κλειδιά τάδε και τάδε και θα το βρεις!
    -Δεν το ξέρω καλά το ιντερνετ!( Απάντηση πιθανή: «Θα στο στείλω στο μέηλ σου, άνοιξέ το και διάβαστο!»)
    – Δεν ξέρω να ανοίγω το μέηλ ! (Δεν μπορεί να το πει αυτό, διότι μπορεί να εισπράξει απάντηση τύπου «Και γιατί πέρισυ δήλωσες εξπέρ πλην όχι πιστοποιημένος στο α΄επίπεδο για να πάρεις το λάπτοπάκι;»)
    -Δεν έχω την πολυτέλεια να πάρω σπίτι μου λάπτοπ!( «Με 190 ευρώ παίρνεις αξιοπρεπές notebook!»)
    Υπάρχουν κι άλλες λύσεις προς δύστροπους να μ΄’αθουν το μέηλ:
    «Στον υπολογιστή του Γραφείου των καθηγητών, έχουμε ένα μέηλ συνέχεια ανοικτό (gmail) όπου σε πραγματικό χρόνο, προωθώ όλα τα μέηλ της Υπηρεσίας που πρέπει να μάθετε. Στα κενά σας ή στο διάλειμμα, να τα δείτε!»
    Για να μην πολυλογώ:
    Πρέπει με ευγενική πίεση, να σπρώξουμε την κατάσταση για να μάθουν να χρησιμοποιούν όλοι τις ΤΠΕ στοιχειωδώς.
    Δεν το αναλύω άλλο, εδώ υπάρχουν άνθρωποι με γνώσεις ανώτερες των δικών μου κια καταλαβαίνουν και περισσότερα. Εγώ βάζω την εμπειρία του χώρου με την αρκετά καλή γνώση του αντικειμένου.
    Ευχαριστώ.

  9. Σχόλιο από Papangelis Thanasis — 17 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 10:42 μμ

    Αγαπητέ φίλε εδώ και πολλά χρόνια όλοι οι καθηγητές είχαν το δικαίωμα να ανοίξουν δωρεάν email στο sch.gr καθώς και dial up σύνδεση για psdn , isdn 64kb , isdn 128kb . To ΥΠΕΠΘ θα μπορούσε με δικό του mail server να τσεκάρει από τον αριθμό μητρώου ποιος έχει mail ποιος όχι και να ανοίξει αυτόματα για όσους δεν έχουν . Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει κεντρικός έλεγχος που είναι ο κάθε υπάλληλος και να του στείλει το αντίστοιχο mail. Παλαιοτέρα το τμήμα τεχνικής από δική μου πρόταση αναρτούσε όλη την αλληλογραφία στο site του υπουργείου αλλά μετά σταμάτησε . Το σωστό είναι τώρα με την ιστορία για την διαφάνεια να κάτσουν να καθαρογράψουν την νομοθεσία και να την κωδικοποιήσουν και εν συνεχεία με φίλτρα να την στέλνουν με τις τροποποιήσεις σε κάθε ενδιαφερόμενο και να παρακολουθούν το πόστο που βρίσκεται και τι τον αφορά.
    Για τον google δεν συμφωνώ , δεν υπάρχει ασφάλεια και τα προσωπικά δεδομένα δεν μπορεί να είναι σε αγνώστους server Αναφέρομαι βέβαια και στο φάκελο του εκπαιδευτικού διοριστήριο μκ επιδόματα κλπ που θα πρέπει να γίνει ηλεκτρονικός καθώς τα περισσότερα χαρτιά χάνονται ο φάκελος πρέπει να βρίσκεται εις τριπλούν ένας για τον καθηγητή, ένας στο σχολειό της οργανικής του ένας στο γραφείο εκπαίδευσης .

  10. Σχόλιο από Γιάννης Πλατάρος — 17 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 11:22 μμ

    Κύριε Παπαγγελή, υπό την οπτική την πολύ ευρύτερη της προτάσεώς μου που βλέπετε το θέμα με τα μέηλ, φυσικά και πρέπει να συμφωνήσουν όλοι. Ο ηλεκτρονικός φάκελλος ανά καθηγητή, επίσης με βρίσκει ένθερμο θιασώτη , αλλά όπως θα παρατηρήσατε, στην απογραφή των Δ.Υ. αρχικά ζητήθηκαν λεπτομερέστατα στοιχεία , τα οποία θα οδηγούσαν σε μια τεράστια βάση δεδομένων που θα είχε σοβαρές χρήσεις για λ.χ. χάραξη στρατηγικής στην επιμόρφωση, στις ανάγκες των σχολείων και των συναδέλφων, σε Έρευνες , σε απλοποίηση σύνταξης βιογραφικών και άλλα που δεν μπορώ να σκεφθώ ίσως….Είδατε όμως, πως στην επίκληση της αιτίασης των προσωπικών δεδομένων η Πολιτεία έκανε πίσω. Η διαφάνεια είναι το πρώτο βήμα για την αξιοκρατία και όταν δνε συμφωνούμε τουλάχιστον σε αυτήν, δεν θα ξεκολλήσουμε από την στασιμότητα ως λαός…
    Να είστε καλά!

  11. Σχόλιο από Petros Sarantopoulos — 19 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 9:17 πμ

    Μάλλον καλύτερα θα έπρεπε να ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ όλοι οι Δ.Υ να έχουν προφίλ στο facebook.
    Δίνει και καλύτερο κίνητρο. Όλες οι υπηρεσίες επίσης να φτιάξουν ξεχωριστά facebook group π.χ «Poledomia Korithou» όπως και τα υπουργεία και αυτές που είναι υπεράριθμες (>5000 υπαλλήλους) fan pages.
    Για να προωθηθεί η διαφάνεια οι Wall θα είναι ανοιχτοί και ας τολμάνε να μην μας εξυπηρετήσουν.

  12. Σχόλιο από Petros Sarantopoulos — 19 Σεπτεμβρίου, 2010 @ 9:18 πμ

    :))))

  13. Σχόλιο από adrianos — 3 Οκτωβρίου, 2010 @ 12:28 μμ

    Η προτωγενής ιδέα είναι καλή.
    Η χρήση της Google/Facebook/etc. είναι καθαρά λανθασμένη καθώς μιλάμε για προσωπικά στοιχεία υπαλλήλων τους κράτους, άρα για προσωπικά και κρατικά δεδομένα.
    Για να μην ξαναγράψω τα ίδια, συμφωνό με το σχόλιο “9” του κυρίου “Papangelis Thanasis”.

    Αδριανός.

    Democracy requires Free Software.

  14. Σχόλιο από Γιάννης Πλατάρος — 14 Οκτωβρίου, 2010 @ 7:59 πμ

    κ. Αδριανέ, ουσιαστικά, συμφωνούμε σε όλα. Ας πούμε, να αποκτήσουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, όλοι οι καθηγητές mail στο sch.gr, και μετά, το εάν κάποιοι εντάξουν το μέηλ τους στον λογαριασμό gmail, είναι κάτι άλλο, άσχετο, που έχει να κάνει καθαρά με την ελεύθερη με την βούληση του χρήστη. Εγώ απλώς ανέφερα την δυνατότητα.
    Επίσης , αναφέρθηκα σε αδιαβάθμητα- ενημερωτικά έγγραφα της Υπηρεσίας. Το ηλεκτρονικό αρχείο με τα προσόντα , πτυχία, βεβαιώσεις των καθηγητών, είνι κάτι άλλο , που δεν έχει σχέση με μεηλ.
    Καλημερα σας.

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού