Δημιουργία one stop shop σε όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου



Ιανουαρίου 31, 2010

Παρουσίαση πρότασης στην ημερίδα

Πρόταση στο labs.opengov.gr

Κατα το πρότυπο των ΚΕΠ μπορεί να δημιουργηθεί σε κάθε υπηρεσία του Ελληνικού Δημοσίου και όλους τους βαθμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που έχει σχέση με συναλαγή με πολίτες :
Γραφείο το οποίο θα είναι υπεύθυνο για την παραλαβή και διεκπαιρέωση του αιτήματος του πολίτη.
1. Κανένας πολίτης δεν θα έρχεται σε επαφή με υπάλληλο (αποφυγή συναλλαγής) π.χ. πολεοδομία, εμπορίου, κ.λ.π.
2. Ο υπεύθυνος που παραλαμβάνει το αίτημα, το χρεώνει ηλεκτρονικά και δίνει στον πολίτη ημερομηνία διεκπαιρέωσης.
3. Στη λήξη της ημερομηνίας αυτής, ο υπάλληλος και η υπηρεσία του θα είναι υποχρεωμένες να απαντήσουν ΕΓΓΡΑΦΩΣ στον πολίτη, είτε για τη διεκπαιρέωση του αιτήματός του, είτε για τους λόγους της μη διεκπαιρέωσης.
4. Κατόπιν τούτων ο πολίτης να μπορεί να διεκδικήσει με όλα τα νόμιμα μέσα τα δικαιώματά του καθώς και τυχόν χρηματική αποζημείωσή του.
5. Μέσω αυτού του συστήματος θα υπάρξουν επιτέλους και μετρήσιμα αποτελέσματα για υπαλλήλους και υπηρεσίες.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



7 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από ΧΡ.ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ — 9 Φεβρουαρίου, 2010 @ 11:39 πμ

    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ??

  2. Σχόλιο από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ — 10 Φεβρουαρίου, 2010 @ 1:44 μμ

    Σημερα καμια γραμματεία δεν είναι υποχρεωμένη να απαντήσει εντός συγκεκριμμένης προθεσμίας, και επίσης κανένας υπάλληλος δεν χρεώνεται συγκεκριμμένη εργασία με την υποχρέωση περάτωσης της συγκεκριμμένης εργασίας σε συγκεκριμμένο χρονικό διάστημα.

  3. Σχόλιο από ΧΡ.ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ — 10 Φεβρουαρίου, 2010 @ 2:14 μμ

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΟΥΝ … ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ Ή ΠΑΡΑΛΕΙΨΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΗΜ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ… ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ ΚΕΠ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ. ΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΕΠ «ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΑ ΚΕΠ» ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ «ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΝΟΙΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΕΚ» , ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΜΟΥΛΑ.

  4. Σχόλιο από netcomb2b — 10 Φεβρουαρίου, 2010 @ 11:27 μμ

    . Πάρα πολύ καλή πρόταση του (της) Karathanasis D.
    Από εμπειρία όταν έκανα χρήση των ΚΕΠ Βόλου για μεταβίβαση αυτοκινήτου (μετά από αγορά) στην εταιρία μου, πλήρωσα κανονικά έγινε η μεταβίβαση νόμιμα αλλά η εφορία Θεσσαλονίκης ζήτησε από τον λογιστή μου να ξαναπληρώσει η εταιρία μου για τιμωρία ! (φυσικά έγινε ηλίου φαεινότερο ότι δεν τους αρέσει να μπαίνουν άλλοι στο άβατο και στα χωράφια τους) κι αυτό το γνωρίζουν όλοι οι πολίτες. Είναι γεγονός ότι όλοι θέλουμε τα ΚΕΠ εκτός αυτών που θα χάσουν τα προνόμια κι ότι αυτό συνεπάγεται. Στις εφορίες κάποιος πρέπει να τους μιλήσει για το “ρεξόνα” αλλά εδώ ευθύνη έχουν και οι πολίτες που δεν προβαίνουν σε καταγγελίες σε συνήγορο του πολίτη κα οργανώσεις.
    Σε δεύτερη εμπειρία για απόκτηση από τεχνικό άδειας ραδιοηλεκτρολόγου άνευ εξετάσεων ενώ υπάρχουν στο μεταφορών & επικοινωνιών σχ. αίτηση και δικαιολογητικά δεν γίνονται δεκτές ηλεκτρονικές αιτήσεις και αναφέρεται η δυνατότητα απόκτησης μέσω ΚΕΠ.
    Μετά το πρώτο χαμένο μεροκάματο ο τεχνικός φίλος μου έμαθε την απάντηση από την Νομαρχία μετά από 10ήμερο αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων (ξέρεται …πάτα 1..περίμενε ..πάτα 4..άκουσε Νταλάρα. & περίμενε ..πάτα 0 και η κλήση σας χάθηκε κοκ) στο τέλος του δόθηκαν οδηγίες για επίσκεψη, (ελάτε από δω και μη μου λέτε για ΚΕΠ και τρίχες λέει δυνατά ο τύπος από το Υπουργείο της Αλήθειας όπως μας ανέφερε στην ανοικτή ακρόαση) με όλα τα χαρτιά.. εκτός Δευτέρας γιατί οι μισοί λείπουν-Τετάρτης έχουμε εξετάσεις οδηγών αυτοκινήτων & Παρασκευής για κάποιο άλλο λόγο κουφό που να ακούγεται σοβαρός με την μόνιμη επωδό την έλλειψη προσωπικού και υποδομών.
    Ξαναπήγε ο τεχνικός πλήρωσε παράβολα των 15 ευρώ που τα πλήρωσε 18 χωρίς απόδειξη (στο site του υπουργείου αναφέρεται ρητά η μόνη δαπάνη είναι 15 ευρώ) καθώς και 8 ευρώ με απόδειξη για πέντε , με διευκρίνιση ότι τα +3 είναι υπέρ ΟΓΑ ή κάτι τέτοιο.
    Η υπάλληλος δεν ήξερε χειρισμό η/υ ο φίλος παρά το γεγονός ότι την βοήθησε να βρει άκρη όταν έφθασε η ώρα για επιλογή έκανε λάθος, πρωτοκόλλησε-τύπωσε αλλά η αίτηση έγινε για Ραδιοτεχνίτη. Καταλαβαίνεται την Τρίτη φορά πήγαμε μαζί τελειώσαμε επιτέλους αλλά ο Αντινομάρχης παρά τις διαβεβαιώσεις ότι θα επιληφθεί έγινε Λούης. Πέρασαν είκοσι μέρες και δεν έχουμε νέα, την αποστολή του Διπλώματος δεν αναλαμβάνουν παρά την αντίθετη επιλογή με σχ. τσεκάρισμα στην αίτηση, με αποτέλεσμα χάσιμο χρόνου, χρημάτων, ρύπανσης από άσκοπες μετακινήσεις, εκνευρισμό του τεχνικού και φυσικά τέταρτη βόλτα.
    ΑΠΟΨΗ. Τα ΚΕΠ για το ταλαιπωρημένο πολίτη είναι θεσμός σωστός, το προσωπικό έφερε την άνοιξη γιατί λειτουργεί με νέους ανθρώπους, η εξυπηρέτηση είναι άψογη και όπου υπάρχει ζήτημα οφείλεται σε περιπτώσεις μη έγκαιρης ενημέρωσης σχετικών νέων υποθέσεων διεκπεραίωσης από τα αρμόδια Υπουργεία.
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΦΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ κι αυτό μου θυμίζει Δημόσια Νοσοκομεία όπου οι Γιατροί-Καθηγητές έχουν ολόκληρες πτέρυγες για το χωριό τους κλεισμένες θέσεις με τα κρεβάτια τους, μην χάσουμε τον Πελάτη. ΠΡΟΤΑΣΗ. Αν χρειασθεί PLAN B η οικονομία και η οικονομία ο κ. Παπακωνσταντίνου κάτι πρέπει να κάνει γι αυτό κι ότι μας κοστίσουν ! Η κατάργηση της μονιμότητας φαντάζει σαν η μόνη λύση, η προσωρινή Λύση είναι πέντε έξω ένας μέσα, απ το ολότελα καλύτερη κι η Παναγιώτενα. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια και μην ακούτε αυτούς που θέλουν νάναι αρεστοί για να εγγράψουν υποθήκες, θα μας βάλουν να πιούμε το πικρό ποτήρι μέχρι τον πάτο αν δεν αλλάξουμε.
    Σας ευχαριστώ.

  5. Σχόλιο από Κυριάκος Ξουμαλλούδης — 16 Μαρτίου, 2010 @ 6:56 μμ

    Το να σταματήσει η γραφειοκρατία αποτελεί επιστημονική φαντασία. Σκεφτείτε ότι εκκρεμεί η φορολογική μου εκκαθάριση στη Α΄ΔΟΥ Σερρών απο τον Μάιο του 2009 ενώ είμαι και “γώ και η γυναίκα μου Δ.Υ. και για δικαιολογία μου είπαν να τους προσκομίσω την βεβαίωση του Α΄βάθμιου Υγειονομικού συμβουλίου του 1979 που αφορά την μόνιμη αναπηρία του πατέρα μου από τύφλωση.(ο πατέρας μου παίρνει σύνταξη αναπήρου από τότε). Όταν τους πήγα την απόφαση του Δ/τή με τις υπογραφές του Συμβουλίου(ψάξιμο
    και εγώ δεν ξέρω πόσο καιρό ακριβώς στα αρχεία του ΤΕΒΕ) μου είπαν ότι»είμαι θρασύς και θα μου δείξουν εμένα πόσο καιρό θα κάνω να δω φώς» κατά λέξη και παρουσία του Δ/ντή του.
    Αν πάψει να μας θεωρούν κολίγους και μαμάκες , θα αρχίσω να πιστεύω.Μέχρι τότε όμως…….!!!!!

  6. Σχόλιο από Μάνος Τριανταφύλλου (Οικονομολόγος) — 27 Μαρτίου, 2010 @ 1:48 πμ

    Άκουσα με προσοχή τη παρουσίαση του κ. Καραθανάση στο Video σχετικά με την πρόταση του για τη δημιουργία του «one stop shop» σε όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Σε ότι αφορά τη πρώτη φάση υλοποίησης του οράματος του ως άμεση και προσωρινή λύση μέχρι τη σύζευξη μεταξύ των διαφόρων υπηρεσιών του δημοσίου με μια ενιαία βάση δεδομένων για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες (του ευρύτερου δημόσιου τομέα) αλλά και των κάθε είδους επιμελητηρίων,Ιατρικών,Δικηγορικών Συλλόγων κλπ.,έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς την τήρηση των επιμέρους χρόνων διεκπεραίωσης από τις διάφορες παρεπόμενες υπηρεσίες μια που οι συνέπιες σε περίπτωση μη τήρησης ως συνήθως είναι από ανεπαίσθητες έως ανύπαρκτες σε βάρος των αρμοδίων. Όταν η ανυπαρξία σοβαρών και ορατών για τους πολίτες συνεπειών διαπιστώνεται καθημερινά τόσα χρόνια τώρα ακόμα και για αμέτρητες περιπτώσεις χρηματισμού (φακελάκια με προσημειωμένα χαρτονομίσματα σε Γιατρούς που συλλαμβάνονται επ΄αυτοφώρω , το ίδιο για εφοριακούς, υπαλλήλους των πολεοδομιών ή υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ), πως μπορεί να πιστέψει κανείς ότι στη προκειμένη περίπτωση θα υπάρξει συνέπεια ή σε αντίθετη περίπτωση σοβαρή και έτσι αποτρεπτική τιμωρία.
    Η δεύτερη φάση έχει για μένα περισσότερο ενδιαφέρον και μεγαλύτερη προοπτική επιτυχίας υπέρ των πολιτών μια που θα είναι μόνο ένας υπάλληλος αρμόδιος και υπεύθυνος. Αλλά διερωτώμαι γιατί πρέπει ο πολίτης να προσφεύγει σε κάθε μια υπηρεσία ξεχωριστά προκειμένου να εξυπηρετηθεί για κάποιο πρόβλημα που έχει, έστω μέσω του “one stop shop” και να μη μπορεί το κάθε ΚΕΠ να έχει πρόσβαση σε αυτή την ενιαία τράπεζα δεδομένων έτσι ώστε ο πολίτης να προσφεύγει για οποιοδήποτε πρόβλημα του- είτε αυτό αφορά την εφορία, την πολεοδομία ή το ασφαλιστικό του ταμείο και θα έχει να κάνει με την έκδοση πιστοποιητικών, θεωρήσεων βιβλιαρίων υγείας και κάθε είδους βεβαιώσεων, πλην πληρωμών ή εισπράξεων, δηλαδή ταμιακών υποθέσεων – στο πλησιέστερο ΚΕΠ. Αυτό προαπαιτεί βέβαια και ανάλογη εκπαίδευση των υπαλλήλων των ΚΕΠ και σίγουρα αρκετές μετατάξεις πλεοναζόντων υπαλλήλων από άλλες υπηρεσίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα προς τα ΚΕΠ.
    Οπωσδήποτε συμφωνώ με τον κ. Καραθανάση ότι αυτό που χρειάζεται άμεσα και με πολύ αυστηρό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, είναι η σε βάθος μηχανοργάνωση, όπως το λέγαμε παλιά, του ευρύτερου δημόσιου τομέα μέσω ενός συμβατού, μεταξύ όλων των δημόσιων υπηρεσιών στη λειτουργία του, προγράμματος και κυρίως μια ενιαία βάση δεδομένων, σύμφωνα με τα παραπάνω και τις προτάσεις του κ. Καραθανάση.
    Και μια διαφορετική πρόταση:
    Θα μπορούσε ίσως ακόμα και ο κάθε Δήμος της χώρας, μετά την υλοποίηση του σχεδίου «Καλλικράτης» (δηλαδή 300-400 Δήμοι), να δημιουργήσει ένα είδος ΚΕΠ π.χ. για μικρομεσαίους επενδυτές. Ο κάθε υποψήφιος επενδυτής θα μπορούσε να κάνει μόνο μια αίτηση σε αυτά τα ΚΕΠ (ή ΚΕΕΠ – Κέντρα Εξυπηρέτησης Επενδυτών) προσκομίζοντας μόνο τη ταυτότητα του, έχοντας επίσης στη διάθεση του το αναγκαίο επενδυτικό κεφάλαιο στο ύψος της δικής του συμμετοχής και φυσικά την ιδέα ή το όραμα για το είδος της επένδυσης. Το αναγκαίο μεσοπρόθεσμο businessplan για τις μεγαλύτερες επενδύσεις και όπου αυτό θα ήταν απαραίτητο, θα μπορούσε να συνταχθεί από κοινού μεταξύ του επενδυτή και των επιστημόνων των ΚΕΕΠ. Οι επενδύσεις αυτές μπορεί να αφορούν το εμπόριο (χονδρικό, λιανικό ή ηλεκτρονικό), τη βιοτεχνία, την μεταποίηση ή επενδύσεις στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης. Σε ότι αφορά το τελευταίο, που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα, μπορεί να αφορά τόσο την υλοποίηση επενδύσεων σε μικρομεσαίες ή και μεγαλύτερες μονάδες παραγωγής ενέργειας μέσω των ανανεώσιμων πηγών (ΑΠΕ ) (ηλιακή αιολική γεωθερμική, κλπ.) ή την κατασκευή του αναγκαίου μηχανολογικού εξοπλισμού, όπως φωτοβολταϊκά, Ανεμογεννήτριες, κλπ. όπως επίσης μικρομεσαίες μονάδες βιολογικού καθαρισμού και μονάδες αφαλάτωσης π.χ. για νησιωτικές και άλλες παραθαλάσσιες περιοχές με πρόβλημα λειψυδρίας και όλα αυτά και με εξαγωγικό προσανατολισμό. Οι τελευταίες επενδύσεις στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης θα μπορούσαν σε κάποιες περιπτώσεις να πραγματοποιηθούν και από κοινού μεταξύ ιδιωτών και των Δήμων.
    Αυτά τα ΚΕΕΠ θα έπρεπε να διαθέτουν το αναγκαίο επιστημονικό και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, όπως Οικονομολόγους, Δικηγόρους , Μηχανολόγους κλπ. πέραν του διοικητικού προσωπικού. Δόξα το θεό από επιστήμονες και μάλιστα στο μεγαλύτερο βαθμό άνεργους η χώρα μας χτυπάει πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
    Αυτό το προσωπικό θα αναλάμβανε την διεκπεραίωση ολόκληρης της αναγκαίας γραφειοκρατίας σε προσδιορισμένο και σύντομο χρονικό διάστημα που θα περιελάμβανε ακόμα και τη σύσταση της εταιρίας, την διεκπεραίωση των φορολογικών υποχρεώσεων, εγγραφές σε Επιμελητήρια, Ασφαλιστικά Ταμεία, βεβαιώσεις της Υγειονομικής Υπηρεσίας, όπως επίσης και την ενημέρωση του επενδυτή για προγράμματα επιδοτήσεων τόσο από πλευράς της ΕΕ όσο και από πλευράς του Ελληνικού Δημοσίου και φυσικά την υπαγωγή της επένδυσης σε αυτά τα προγράμματα με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης θα μπορούσαν τα ΚΕΕΠ να αναλαμβάνουν ακόμα και τη συνεννόηση με τις Τράπεζες για την αναγκαία δανειοδότηση (κεφάλαιο κίνησης ή εξοπλισμού κλπ.) της επιχείρησης για την υλοποίηση της επένδυσης.
    Ο στόχος του δημοσίου θα έπρεπε βέβαια να είναι η μέγιστη δυνατή μείωση της αναγκαίας γραφειοκρατίας και αυτό σε έναν πολύ σύντομο χρονικό ορίζοντα, άσχετα με τα παραπάνω.
    Έτσι πιστεύω θα μπορούσε μέσω των Δήμων, υπό την εποπτεία βέβαια και την υποστήριξη από πλευράς των επτά νέων Γενικών Διοικήσεων στα πλαίσια του προγράμματος «Καλλικράτης», αλλά και σε καθεστώς απόλυτης διαφάνειας και λογοδοσίας, να δημιουργηθεί μια σύντομη ανάπτυξη της Οικονομίας της χώρας μας σαν χιονοστιβάδα, μια που ο υποψήφιος επενδυτής δεν θα έχει καμία σχέση με ολόκληρη την αναγκαία γραφειοκρατία, με ότι αυτό συνεπάγεται, θα γνωρίζει από τη πρώτη στιγμή ακριβώς σε ποιό σύντομο χρονικό διάστημα θα υλοποιηθεί η επένδυση του, χωρίς να εκταμιεύσει στο μεταξύ τίποτα από το επενδυτικό κεφάλαιο του, πλην από κάποια λογικά έξοδα για την διεκπεραίωση της γραφειοκρατίας, τα οποία θα κατέβαλε έτσι και αλλιώς, ώστε να καλύπτονται έτσι και τα έξοδα του Δήμου για τη μισθοδοσία, κλπ. του αναγκαίου προσωπικού. Αυτά τα ΚΕΕΠ θα μπορούσαν επίσης σε συνεργασία με τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών (ΟΠΕ) και τα Εμπορικά Επιμελητήρια ξένων χωρών που βρίσκονται στην Ελλάδα, να συμβουλεύουν τον επενδυτή ακόμα και για τις αγορές εκτός Ελλάδος στις οποίες υπάρχουν καλές προοπτικές για την εξαγωγή των προϊόντων που θα παράγει και να τον διευκολύνουν ακόμα και στο να έλθει σε επαφή με υποψήφιους πελάτες στο εξωτερικό.

  7. Σχόλιο από ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ — 30 Μαρτίου, 2010 @ 1:25 μμ

    Πολύ καλές οι παρατηρήσεις σας κύριε Τριανταφύλλου, και ευχαριστώ που ασχοληθήκατε με το θέμα τόσο εκτενώς.

    Έχω να επισημάνω πως τα περισσότερα από αυτά που θέσατε είναι εφικτά και αντιμετωπίσιμα (ίσως και όλα)με πολύ εύκολο τρόπο.
    Κατέθεσα την πρόταση μου όμως για να γίνει αντικείμενο συζήτησης. Αν και εφόσον γινόταν ποτέ αυτό, τότε θα μπορούσα κι εγώ και πολλοί ακόμα που έχουμε την εμπειρία, να οργανώσουμε το βέλτιστο σχέδιο για την ύπαρξη ενός τέτοιου θεσμού.
    Επίσης ο χρόνος που μας δόθηκε στην ημερίδα ήταν απλά για μια σύντομη παρουσίαση και όχι για εκτενή συζήτηση, πάνω σε συγκεκριμένη πρόταση (όπου και θα ξεδιπλώνονταν όλες οι παράμετροι της οργάνωσης ενός τέτοιου project).

    1. Όντως ο στόχος είναι η φυσική Μετεξέλιξη των ΚΕΠ σε ONE STOP SHOP. Προς Θεού δεν θα υποστήριζα με τίποτα τη δημιουργία έξτρα υπηρεσιών, μόνο και μόνο για να απασχολούνται έξτρα υπάλληλοι.

    2. Δε μιλάω για ευθύνες που δεν αποδίδονται ποτέ σε υπηρεσίες που καθυστερούν. Θα μπορούσε όμως για παράδειγμα να θεσπιστεί ημερήσια αποζημίωση (πχ. 50€) για την κάθε υπηρεσία που καθυστερεί (π.χ. Νομαρχία), η οποία θα εκταμιεύεται άμεσα από τα κονδύλια των εξόδων της.
    Πιστεύετε ότι υπάρχει Νομάρχης που δεν θα έκανε το πάν για εμπρόθεσμες απαντήσεις στους πολίτες, τη στιγμή που θα έβλεπε τα κονδύλιά του να μειώνονται από τις αποζημιώσεις και μόνο προς τους πολίτες από καθυστέρηση?

    3. Η ιδέα του ΚΕΕΠ που προτείνεται είναι πολύ καλή, αλλά θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι υπάρχει ήδη σε όλες τις Νομαρχίες της χώρας, αλλά όπως πολλές άλλες υπηρεσίες παραμένει στην αφάνεια, και χωρίς μεγάλες αρμοδιότητες.
    Η υπηρεσία ονομάζεται ΚΥΕ (Κέντρο Υποδοχής Επενδυτών). Λειτουργεί εδώ και 7 χρόνια περίπου, και από ότι αντιλαμβάνομαι την ξέρουν ελάχιστοι.
    Όντως θα μπορούσε να ενταχθεί και το ΚΥΕ, ως κομμάτι του ONE STOP SHOP, στην τελική του μορφή.

    Ως υπάλληλος του Ελληνικού Δημοσίου, πιστεύω πως έκανα το χρέος μου προς τους συμπολίτες μου και κατέθεσα μια πρόταση που τουλάχιστον αξίζει συζήτησης.

    Είμαι στη διάθεση οποιουδήποτε θέλει να χρησιμοποιήσει για κάτι καλό στο Ελληνικό Δημόσιο, υπαλλήλους που πασχίζουν με ότι μέσο διαθέτουν και ακόμα παραπάνω. (και σας πληροφορώ ότι δεν είμαστε λίγοι που ΚΑΙ θέλουμε, ΚΑΙ μπορούμε)

    karathanasisd@kozani.gr

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού