ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ



Ιανουαρίου 14, 2010

Μέχρι τώρα στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είχαμε μόνο τo servey που έπρεπε να υποστηρίξουμε.Τώρα έπεκτείνεται και η γραμματειακή υποστήριξη και σε εμας.Τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία. Από την εμπειρία μου 22 χρόνων στην εκπαίδευση αυτά όλα θα σταματήσουν να λειτουργούν δυστυχώς πολύ σύντομα αν και είναι αναγκαία γιατί δεν μπορεί να αφεθούν στο φιλότιμο του δασκάλου. Προτείνω λοιπόν στις κρίσεις των υποδιευθυντών των σχολείων να είναι απαραίτητο προσόν η χρήση υπολογιστών στο μεγαλύτερο δυνατόν επίπεδο ώστε να μπορούν να αναλάβουν το έργο αυτό άνθρωποι με γνώση του αντικειμένου.Το ίδιο να γίνει και στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να μη τα φορτώνονται όλα οι καθηγητές της Πληροφορικής.
Πιστοιποιημένοι εκπαιδευτικοί με τα χρήματα του κράτους υπάρχουν αρκετοί ας τους χρησιμοποιήσουμε. Γιατί ωραία όλα τα προγράμματα αλλά αν λείπει ο χρήστης δε λειτουργεί τίποτα.

3 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από Παπαλουκάς Γεώργιος — 24 Ιανουαρίου, 2010 @ 10:51 μμ

    Όσο αυξάνονται οι ανταποδοτικές προσδοκίες από ένα εκπαιδευτικό πληροφοριακό σύστημα τόσο αυξάνεται η εξωδιδακτική εργασία και οι τριβές στο χώρο εργασίας μας. Δε θυμάμαι να έχει ποτέ μια εγκύκλιος ορίσει με σαφήνεια ποιος εγκαθιστά, παραμετροποιεί, χρησιμοποιεί ένα εκπαιδευτικό πληροφοριακό σύστημα. Η απάντηση είναι προφανώς μια ικανή ομάδα γραμματειακής υποστήριξης με γνώσεις που ξεπερνούν κατά πολύ την απλή χρήση ΤΠΕ. Απουσία αυτής της ομάδας επωμίζονται αποσπασματικά οι εκπαιδευτικοί (με συνήθη θύματα του Πληροφορικούς) εργασίες υποστήριξης πληροφοριακών συστημάτων. Έτσι δε γίνεται δουλειά…

  2. Σχόλιο από Βαγγέλης Ζ — 2 Φεβρουαρίου, 2010 @ 1:00 πμ

    Υπάρχουν αρκετοί «αργόμισθοι» σε διάφορα γραφεία που θα μπορούσαν να απασχοληθούν σαν γραμματείς στα σχολεία. Επίσης πολλοί που παίρνουν μετάθεση και δεν τοποθετούνται σε οργανική αν επιθυμούν και έχουν τα προσόντα θα μπορούσαν να το αναλάβουν. Σε όσα σχολεία έτυχε να υπάρχει γραμματέας δεν είχε ιδέα από υπολογιστή και νέες τεχνολογίες με αποτέλεσμα να μην κάνουν ουσιαστικό έργο. Μήπως πρέπει να τους αντικαταστήσει κάποιος;

  3. Σχόλιο από Δημήτρης — 10 Μαρτίου, 2010 @ 7:01 μμ

    Υπάρχουν πάρα πολλές καταγκελείες στην Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας (Ε.Π.Ε.) για την μείωση των ωρών διδασκλίας των μαθημάτων Πληροφορικής, ειδικά στα ΕΠΑΛ, με αποτέλεσμα να υπάρχουν τεχνιέντως αρκετοί Πληροφορικοί που θα «υποχρεωθούν» να πάνε σε άλλα σχολεία για υποστήριξη…
    Αυτό είναι ένα απαράδεκτο καθεστώς που άδικα έχει δημιουργηθεί μετατρέποντας τους Πληροφορικούς σε φιλιπινέζες του κάθε σχολείου…
    Η Ε.Π.Ε. έχει ζητήσει επανελημένως αύξηση των ώρών μαθημάτων πληροφορικής και ξεκαθάρισμα όσο αφορά τις αναθέσεις μαθημάτων με 1η ανάθεση των ωρών πληροφορικής σε πληροφορικούς… Δηλαδή εδώ μιλάμε για τα αυτονόητα … Παρ” όλα αυτά επικτατούν «άλλες λογικές» με αποτέλεσμα να ανατίθενται ώρες σε άσχετες ειδικότητες … και να οδηγούνται οι πληροφορικοί στην λογική του «κατσαβιδάκια» του σχολείου. Αυτό πρέπει να σταματήσει…

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού