Υπηρεσίες μία στάσης
Ιανουαρίου 5, 2010
Το παράδειγμα που βλέπετε είναι από το όραμα για την οδηγία των υπηρεσιών. Πρακτικά όμως θέτει τη βάση για το τρόπο που θα πρέπει να προσφέρονται οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες από την Ελληνική Δημόσια Διοίκηση.
Το παράδειγμα θέτει τις αρχές για τα κάτωθι:
1) Ανταλλαγή στοιχειών χρηστών κάτι που το είδαμε και στην εγγραφή στο opengov αλλά δεν το έχουμε δει σε καμία δημόσια υπηρεσία. Σε πλήρη αντίθεση με τη παραπάνω λογική σήμερα η εγγραφή σε ορισμένες δημόσιες υπηρεσίες πρέπει να γίνεται με αυτοπρόσωπη παρουσία σε συγκεκριμένες οργανικές μονάδες ταλαιπωρώντας τους πολίτες και επιχειρηματίες και καταργώντας κάθε έννοια υπηρεσιών μίας στάσης.
2) Δίνει λύση για όλους τους πολίτες και επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για την ηλεκτρονικής τους αναγνώριση χωρίς να υποχρεώνει σε ευρεία κλίμακα χρήση Ηλεκτρονικής Ταυτότητας.
3) Δίνει λύση για τις δημόσιες υπηρεσίες που δεν έχουν ψηφιοποίημένα αρχεία και δεν μπορούν άμεσα να δώσουν τη πληροφορία ηλεκτρονικά. Η λύση επαφίεται και στον ενδιαφερόμενο με τη ψηφιοποίηση – κρυπτογράφηση και διατήρηση εγγράφων στο αποθετήριο εγγράφων. Αυτή η λύση προσφέρεται και για τις δημόσιες υπηρεσίες που ενώ έχουν ψηφιοποιημένα αρχεία δεν επιθυμούν να συνεργαστούν με άλλες δημόσιες υπηρεσίες και εξαίρουν το εαυτό τους κάτω από ένα κοινό πλαίσιο διαλειτουργικότητας.
4) Μέρος αυτό των προσπαθειών έχει γίνει στη πύλη ΕΡΜΗΣ αλλά σίγουρα ακόμη χρειάζεται πολύ δουλειά και ειδικότερα στην υιοθέτηση λογικών ανοιχτού λογισμικού και την επαναχρησιμοποίηση εφαρμογών που είναι απαραίτητες και κοινές για πολλές δημόσιες υπηρεσίες.
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια.
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL