Κουτί παραπόνων
Δεκεμβρίου 27, 2009
Θα σας πρότεινα κάθε υπηρεσία απο την μικρότερη μέχρι τη μεγαλύτερη ( Δήμος, κοινότητα, Δεκο, υπουργεία κτλ) να διατηρούν υποχρεωτικά ιστότοπους για να ενημερώνουν αναλυτικά τους πολίτες και για να εξηπυρετούνται χωρις να είναι απαραίτητη η επίσκεψη στο χώρο τους. |
|
2 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από dimitris — 28 Δεκεμβρίου, 2009 @ 5:40 μμ
Πολλύ σωστή τοποθέτηση. Αυτό θα μπορούσε νε βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών μέσα από τη συλλογή καταγγελιών – πληροφοριών – προτάσεων από ανθρώπους που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με υπηρεσία ή φορέα. Το θέμα είναι το ποιος θα είναι αυτος ο υπάλληλος που θα κάνει τον έλεγχο και την προώθηση των ζητημάτων.
Σχόλιο από Evangelos Achillopoulos — 3 Ιανουαρίου, 2010 @ 9:16 μμ
Νομίζω πως δεν έχει σημασία ποιος θα απαντά στα παράπονα, εφοσον είναι δημόσια η ερώτηση και δημόσια η απάντηση… Αν θα είναι σε κοινή θέα θα δεσμεύει και τον φορέα. Επιπλέον θα πρέπει να είναι τυποποιημένη η μορφή του όπως και η θέση στην ιστοσελίδα του φορέα, με τα τελευταία μη απαντημένα να βρίσκονται στην πρώτη σελίδα, έτσι σαν μια extra πίεση για να δουλέψουν τα γρανάζια πιο γρήγορα…
Η φόρμα του πρέπει να μοιάζει με forum τύπου vbuletin δηλαδή να είναι κάθε παράπονο ένα νέο thread.