Ηλεκτρονικός έλεγχος στοιχείων
Ιανουαρίου 26, 2012
Στην διαδικασία έναρξης μιας επιχείρησης η δημιουργία one-stop-shop υπηρεσιών στα επιμελητήρια ήταν αναμφίβολα ένα θετικό βήμα. Ομως η απαίτηση προσκόμισης – από τον αιτούμενο της έναρξης της επιχείρησης – στοιχείων σε hard copy μορφή (από ασφαλιστικά ταμεία κλπ.) δυχσχεραίνει αρκετά την όλη διαδικασία και την καθυστρεί αδικαιολόγητα. Και μάλιστα όταν η εκτύπωση αυτών των στοιχείων από τους επιμέρους φορείς (ΙΚΑ κλπ.) είναι μια διαδικασία που γίνεται άμεσα από την ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα on-line διασύνδεσης των φορέων και οργανισμών και επιβεβαίωσης όλων των απαιτούμενων στοιχείων, με επισπεύδοντα φορέα το επιμελητήριο στο οποίο κατετέθη η αίτηση |
|
1 Σχόλιο »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από Dim — 13 Μαρτίου, 2012 @ 8:49 μμ
Σαφώς πρέπει να αλλάξουν οι διαδικασίες! Ένα είναι το κριτήριο, «one stop shop» και όχι λόγια.