Αυτόματη δημιουργία ηλεκτρονικών αιτήσεων πολιτών σε Δημόσιους Φορείς
Δεκεμβρίου 5, 2011
Σχεδόν κάθε δημόσιος φορέας δέχεται αιτήσεις από πολίτες και με βάση αυτά εκδίδει αποφάσεις/παραστατικά/βεβαιώσεις κ.λπ..
Στόχος είναι η δημιουργία συστήματος στο οποίο τα στελέχη του Φορέα θα καταγράφουν σε ηλεκτρονικές φόρμες:
• Το όνομα της αίτησης (περιγραφή αιτήματος)
• Την περιγραφή του κειμένου της αίτησης
• Τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσει ο αιτούμενος
• Τα στοιχεία της επιχείρησης (εφόσον εφαρμόζετε)
• Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και τον τρόπο υποβολής ή αναζήτησης τους
• Την διεύθυνση ή το τμήμα που είναι αρμόδιο για την παραλαβή της αίτησης
• Στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου τμήματος (τηλέφωνο επικοινωνίας, ταχυδρομική διεύθυνση, email)
• Αναφορά στην νομοθεσία που σχετίζετε με την συγκεκριμένη αίτηση (π.χ. σχετικό ΦΕΚ, υπουργική απόφαση)
• Τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η παραλαβή της απάντησης
• Την «Βεβαίωση Υποβολής Αιτήματος» που συνοδεύει τις αιτήσεις
• Αναμενόμενος χρόνος διεκπεραίωσης
• Κόστος
• Σχετικές συγγενείς λέξεις (keywords) (πχ στην αίτηση Για χορήγηση άδειας οδήγησης, οι κωδικές λέξεις θα μπορούσαν να είναι «δίπλωμα αυτοκίνητου», «δίπλωμα οδήγησης» κλπ)
Sτη συνέχεια θα δημιουργούνται αυτόματα τα κείμενα των αιτήσεων σε μορφή writable pdf, τα οποία θα μπορεί να συμπληρώνει ο πολίτης από τη διαδικτυακή πύλη του φορέα.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή θα βοηθήσει στα εξής:
• Καταγραφή και τεκμηρίωση όλων των αιτήσεων που δέχονται οι φορείς
• Συμπλήρωση των υπηρεσιών της Εθνικής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης ermis η οποία στο μέλλον θα έχει ένα σημαντικό πρωτογενές υλικό με τις αιτήσεις του κάθε φορέα, ώστε να μπορέσει να το ενσωματώσει στις υπηρεσίες του
• Mείωση κόστους υπηρεσιών του δημοσίου
• Διεύρυνση των εφαρμογών ΕΛΑΚ σε πιο στοχευμένες υπηρεσίες της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια.
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL