e-ερώτηση σε δημόσιες υπηρεσίες
Ιανουαρίου 13, 2010
Κάθε πολίτης να μπορεί να θέτει ηλεκτρονικές ερωτήσεις σε κάθε δημόσια υπηρεσία (επιλέγοντας νομό/πόλη/υπηρεσία). Δύο παραλλαγές: 2) Ενημερωτική ερώτηση. Επίσης θα μπορούσαν να παρέχουν βοήθεια για περίπλοκες γραφειοκρατικές διαδικασίες που λόγω έλλειψης ενημέρωσης ο πολίτης αναγκάζεται να καταφεύγει σε μεσάζοντες (επί πληρωμή φυσικά) |
|
2 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από Χρίστος Δεληβοριάς — 15 Ιανουαρίου, 2010 @ 2:46 πμ
Ταυτόχρονα μια τέτοια διαδικασία θα πρέπει να υπόκεινται και σε μετρήσεις απόδοσης. Δηλαδή σε ποιόν υπάλληλο αποδώθηκε η αίτηση, σε ποιόν υπάλληλο μπορεί να έγινε προώθηση, πόσο χρόνο έκανε η διαδικασία για να αποσταλλεί απάντηση στον ενδιαφερόμενο και εν τέλη ποιά ήταν η αποδοτικότητα των εμπλεκομένων υπαλλήλων.
Σχόλιο από stylianos — 26 Ιανουαρίου, 2010 @ 11:27 μμ
Η Υπηρεσία παρέχεται μέσω των Δημοτικών Διαδικτυακών Πυλών, αλλά με πλημμελή εφαρμογή.
Όμως να τονίσουμε το εξής: Δεν υπάρχει δυνατότητα ο κάθε υπάλληλος να γνωρίζει τα πάντα, όπως για παράδειγμα το θέμα των επιδοτήσεων. Υπάρχουν ιστοσελίδες π.χ. η info3kps η οποία έχει ακριβώς αυτό που ζητείτε, δηλαδή διαθέσιμες επιδοτήσεις.