Ηλεκτρονικός έλεγχος στοιχείων



Ιανουαρίου 26, 2012

Στην διαδικασία έναρξης μιας επιχείρησης η δημιουργία one-stop-shop υπηρεσιών στα επιμελητήρια ήταν αναμφίβολα ένα θετικό βήμα. Ομως η απαίτηση προσκόμισης – από τον αιτούμενο της έναρξης της επιχείρησης – στοιχείων σε hard copy μορφή (από ασφαλιστικά ταμεία κλπ.) δυχσχεραίνει αρκετά την όλη διαδικασία και την καθυστρεί αδικαιολόγητα. Και μάλιστα όταν η εκτύπωση αυτών των στοιχείων από τους επιμέρους φορείς (ΙΚΑ κλπ.) είναι μια διαδικασία που γίνεται άμεσα από την ηλεκτρονική βάση δεδομένων. Θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα on-line διασύνδεσης των φορέων και οργανισμών και επιβεβαίωσης όλων των απαιτούμενων στοιχείων, με επισπεύδοντα φορέα το επιμελητήριο στο οποίο κατετέθη η αίτηση

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες


Πρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε!

1 Σχόλιο »

  1. Σχόλιο από Dim — 13 Μαρτίου, 2012 @ 8:49 μμ

    Σαφώς πρέπει να αλλάξουν οι διαδικασίες! Ένα είναι το κριτήριο, «one stop shop» και όχι λόγια.

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού