Αυτοματοποιημένη διαχείρηση αιτημάτων – διαδικασιών Πολιτών & Υπαλλήλων Δήμου Αγρινίου
Ιανουαρίου 26, 2012
Αντικείμενο :Παραγωγή και διεκπαιρέωση εγγράφων.
Αυτόματη παραγωγή και διαχείρηση εγγράφων μέσω Web εφαρμογής με δυνατότητες αυτόματης έγκρισης, υπογραφής και αρχειοθέτησής τους όπως επίσης αυτόματη πρωτοκόλληση και αποστολή τους ηλεκτρονικά στους παραλήπτες.
Πλήρης ταξινόμηση και αρχειθέτηση έγγραφων, με αυξήμενες δυνατότητες αναζήτησης και διαχείρισης.
Ωφέλη: Τυποποίηση στην δημιουργία των εγγράφων με αποτέλεσμα την εξάλειψη λαθών και αύξηση της παραγωγικότητας, απουσία χαρτιού, καλύτερος έλεγχος κατάστασης εγγράφου και ροής εργασιών, αμεσότητα στην ανάκτηση πληροφοριών και στον χρόνο παροχής υπηρεσιών.
Αντικείμενο: Διαχείριση αιτημάτων Πολιτών & Υπαλλήλων Καλλικρατικού Δήμου Αγρινίου.
Η παρούσα αφορά στα αιτήματα που κατατίθονται στον Δήμο από τους δημότες και αφορούν σε θέματα καθαριότητας, Δημοτικής Αστυνομίας, βλαβών ηλεκτροφωτισμού και τεχνικών θεμάτων, παραπόνων και υποδείξεων όπως επίσης και στα αιτήματα των υπαλλήλων στο τμήμα Πληροφορικής σε θέματα υποστήριξης και αναλωσίμων.
Έχει ήδη υλοποιηθεί web εφαρμογή (ticketing) κατάθεσης και διαχείρησης των ανωτέρω αιτημάτων, παραλείποντας εντελώς την έγγραφη επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκόμενων υπηρεσιών. Η ηλεκτρονική πλέον παρακολούθηση των αιτημάτων έχει βελτιστοποιηθεί παρέχοντας άμεση ενημέρωση της κατάστασης τους, τους χρόνους απόκρισης σε αυτά, τη παρακολούθηση της ιστορικότητας των αιτημάτων καθώς και την ανατροφοδότηση μεταξύ των υπηρεσιών όσον αφορά ενέργειες και διαδικασίες, παρέχοντας στην διοίκηση πλέον, καλύτερη εικόνα των θεμάτων που αφορούν και επιλαμβάνεται ο Δήμος όπως επίσης της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας των υπηρεσιών.
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια.
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL