Απαγκίστρωση της Δημόσιας Διοίκησης από τους αιρετούς – αξιολόγηση προσωπικού



Ιανουαρίου 26, 2012

Δεν μπορούμε να προσβλέπουμε σε βελτίωση της λειτουργίας της Δημόσιας Διοίκησης όταν όλες τις αρμοδιότητες εξ” αρχής και εξ” ορισμού τις έχει κάποιος αιρετός και τις μοιράζει σε ημέτερους με κριτήρια άσχετα με την ομαλή λειτουργία της Υπηρεσίας και με απώτερο σκοπό την εξόφληση προεκλογικών υποσχέσεων. Οι αρμοδιότητες και η ευθύνη και η υπογραφή πρέπει να ανήκουν στους Υπαλλήλους οι οποίοι θα είναι και αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτά που υπογράφουν. Πρέπει να σταματήσουν οι τοποθετήσεις του προσωπικού των Υπηρεσιών με κομματικά κριτήρια και όλων των ειδών οι σχετικές συναλλαγές Υπαλλήλων – Αιρετών.
Συνεχής αξιολόγηση του έργου των Υπαλλήλων , των προϊσταμένων και των Διευθυντών με θεσμοθέτηση ουσιαστικών κινήτρων απόδοσης και ουσιαστικών ποινών.
Αυτό που οφείλουμε όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι είναι να προασπίσουμε το Δημόσιο χαρακτήρα της Διοίκησης και να επιβάλλουμε την καλή λειτουργία της.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες


Πρέπει να συνδεθείτε για να βαθμολογήσετε!

2 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από nikos — 26 Ιανουαρίου, 2012 @ 8:51 μμ

    Συμφωνώ με τα παραπάνω και επισημαίνω ότι στα μειονεκτήματα του Καλλικράτη συμπεριλαμβάνεται και η δημιουργία δυσαναλογίας ανάμεσα στους πολιτικούς προϊσταμένους και στη διοίκηση με αποτέλεσμα την ουσιαστική υποβάθμιση της τελευταίας. Οι πολιτικοί προϊστάμενοι για παράδειγμα στις περιφέρειες ανέρχονται σε 20-25 (περιφερειάρχης, αντιπεριφερειάρχες θεματικοί και χωρικοί, εντεταλμένοι και λοιποί περιφερειακοί σύμβουλοι, εκτελεστικός γραμματέας, σύμβουλοι, κλπ) και όλοι αυτοί έχουν ή τους δίνεται δικαίωμα υπογραφής, που αφαιρείται από τα στελέχη της δημόσιας διοίκησης (γενικοί διευθυντές, διευθυντές, τμηματάρχες, κλπ) και αυτό, όπως είναι προφανές για λόγους καθαρά ψηφοθηρικούς. Στα μειονεκτήματα επίσης του Καλλικράτη δεν μπορεί να παρά να συμπεριληφθεί και η παντελής έλλειψη θεσμικού πλαισίου για τη διοίκηση με στόχους, την υποχρεωτική διεξαγωγή ερυνών ικανοποίησης πολιτών και υπαλλήλων και τη συνεχή αξιολόγηση των στελεχών με στόχο την αξιοκρατίκή και όχι κομματική εξέλιξή τους. Έννοιες όπως το Κοινό πλαίσιο αξιολόγησης, η απλούστευση των διαδικασιών, η εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην καθημερινότητα των υπηρεσιών, η μείωση των διοικητικών βαρών και της γραφειοκρατίας είναι άγνωστες στην αυτοδιοίηκηση α και β βαθμού, πλην ελαχίστων φωτεινών εξαιρέσεων.

  2. Σχόλιο από ΚΑΤΙΑ — 27 Ιανουαρίου, 2012 @ 11:13 πμ

    Κακώς δεν υπάρχουν σχόλια για τη συγκεκριμένη πρόταση…Είναι εύστοχη…Εκτός αν πρόκειται για το γνωστό «no comments»… Συμφωνώ η διοίκηση να ασκείται από τους υπηρεσιακούς παράγοντες, οι οποίοι έχουν την εμπειρία και την επιστημονική κατάρτιση ν’ασκούν δημόσια διοίκηση. (Εξάλλου αυτοί θα συνεχίσουν ν” ασκούν διοίκηση και δε θα δρουν με καιροσκοπικά κριτήρια). Οι ίδιοι να έχουν την ευθύνη και οι αιρετοί, ο αριθμός των οποίων πρέπει να μειωθεί, να μην παρεμβαίνουν στο έργο τους, παρά μόνο δίνοντας γενικές κατευθύνσεις. Η αξιολόγηση των υπαλλήλων να γίνεται με όσο το δυνατό αντικειμενικά κριτήρια (συμπεριλαμβανομένου ενός test νοημοσύνης και ψυχολογικού test, καθώς και προσωπική συνέντευξη από αυστηρά επιλεγμένους αξιολογητές). Να διασφαλιστεί η διαφάνεια των συναλλαγών τόσο των αιρετών όσο και των δημοσίων λειτουργών με δικλείδες ασφαλείας όπως η καλύτερη μηχανοργάνωση όλων των αρμοδιοτήτων του Δημοσίου. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας…

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού