ΠΑΙΔΕΙΑ
Αυγούστου 29, 2011
Η προσπάθεια για άμεση παρέμβαση ώστε να αμβλυνθούν ακραίες αρρυθμίες στην Παιδεία πρέπει να γίνει πρωταρχική μέριμνα της Πολιτείας, αφού έτσι θα έχουμε πολλαπλά οφέλη για το κοινωνικό σύνολο και κυρίως για τη νεολαία. Συμβαίνει συχνά στην Ελλάδα να ταλαιπωρούνται άδικα οι νέοι/ες μας χωρίς στόχο, προγραμματισμό και όραμα και να καταλήγουν άβουλοι σε σχολικές αίθουσες που τους παρέχουν μόνο … στέγη, μέχρι να αποκτήσουν ένα άχρηστο απολυτήριο. Είναι επιτακτική ανάγκη τα νέα παιδιά να κατευθυνθούν σε σωστές επιλογές για να πετύχουμε αίσια αποτελέσματα για να αποφεύγουμε θλιβερές αναστατώσεις. |
|
1 Σχόλιο »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ — 31 Αυγούστου, 2011 @ 6:05 μμ
Το εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας αποτελεί ένα πεδίο δράσης και πειραμάτων πολλών κυβερνήσεων με θετικά και αρνητικά αποτελέσματα ως απολογισμό . Αυτά τα δεδομένα αποτελούν αντικείμενο μελετών επιστημόνων , καθηγητών , πολιτικών και κρίνονται ανάλογα με την οπτική γωνία με διαχρονικό κριτήριο την εφαρμογή της θεωρίας της σχετικότητας του Albert Einstein με την έννοια ότι για κάποιους είναι θετικό για άλλους με άλλα κριτήρια είναι αρνητικό . Πρόσφατο παράδειγμα οι καταλήψεις σε Α.Ε.Ι. όπου οι φοιτητές έχουν αβεβαιότητα , ανασφάλεια , χάσιμο χρόνου και χρήματος , δεν μπορόύν να ανατρέχουν τις καταλήψεις αλλά τα μέλη Δ.Ε.Π. πληρώνονται χωρίς να εργάζονται και να παράγουν εκπαιδευτικό έργο ενώ οι εξεταστικές περίοδοι αναστέλλονται σε ορισμένες περιπτώσεις και οι εξωπανεπιστημιακοί οικονομικοί παράγοντες που επενδύουν στην εκπαίδευση ευννοούνται από αρνητικές εξελίξεις στις διαδικασίες μάθησης , γνώσης , έρευνας , επιστήμης στα Α.Ε.Ι.