E-Ταμείο Μηχανισμός αιτήσεως ραντεβού στον ασφαλιστικό φορέα για εκκαθάριση ιατρικών δαπανών
Ιουλίου 6, 2010
Με την υπηρεσία αυτή δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη να δηλώνει επιλεγμένα ραντεβού για την εκκαθάριση ιατροφαρμακευτικών δαπανών του στον ασφαλιστικό του φορέα. Διαμέσου ενός portal ο πολίτης θα μπορεί να αιτείται την εκκαθάριση δηλώνοντας τα στοιχεία των αποδείξεων, τα στοιχεία των εμπλεκόμενων ιατρών, κλπ. Το σύστημα θα του εμφανίζει τις διαθέσιμες ημερομηνίες για επίσκεψη στον φορέα του. Έτσι οι υπάλληλοι του φορέα θα έχουν την πλήρη εικόνα και τα στοιχεία της συγκεκριμένης πράξης πριν το ραντεβού. Ο πολίτης προσκομίζοντας τα αποδεικτικά την ημέρα του ραντεβού θα λαμβάνει το ποσό που του αναλογεί μειώνοντας δραστικά το χρόνο παραμονής του σε ουρές. |
|
1 Σχόλιο »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από Ιωσήφ Κανακάρης — 8 Ιουλίου, 2010 @ 1:28 πμ
Πιστεύω ότι η πρόταση, παρ” όλο που αποτελεί βελτίωση του υπάρχοντος χαώδους συστήματος, αποτυγχάνει να χτυπήσει την ουσία του προβλήματος, που είναι η γραφειοκρατία αφού και πάλι υποχρεώνει τον πολίτη να δαπανήσει χρόνο για να ΠΑΕΙ στην υπηρεσία.
Αντίθετα, αυτό που θα έπρεπε να γίνει, είναι, μετά και την καθιέρωση του ΑΜΚΑ, αυτός να αναγράφεται πάνω σε κάθε ιατρική πράξη (συνταγογράφηση, εξετάσεις, θεραπείες κλπ) μέσω ενιαίου online συστήματος που θα πρέπει να συμμετέχουν ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι φορείς (ιατροί, κλινικές, φαρμακεία κλπ).
Η εκκαθάριση να γίνεται αυτόματα από το σύστημα, αφού ο ασθενής ή ο οικείος του, κάνει ένα τηλεφώνημα στο ταμείο και δηλώνοντας τον ΑΜΚΑ. Στη συνέχεια, εφόσον προκύπτει επιστροφή χρημάτων αυτή να γίνεται είτε αυτόματα, στην τράπεζα του ασθενούς, είτε με επιταγή που θα αποστέλλεται ταχυδρομικώς. Αντίστοιχα, εάν προκύπτει χρεωστικό υπόλοιπο, να αποστέλλεται η ειδοποίηση πληρωμής, αρχικά μέσω email.
Με αυτό τον τρόπο, αποφεύγεται εντελώς κάθε άσκοπη μετακίνηση κι επαφή του πολίτη με τις υπηρεσίες, που και χρονοβόρα είναι και ψυχοφθόρα.
Οι επαφές θα περιορίζονται μόνο στις απαραίτητες όταν διαπιστώνεται πρόβλημα.