e-rendezvous: Μηχανισμός αιτήσεως ραντεβού με δημόσιες υπηρεσίες



Ιουλίου 5, 2010

Ένα από τα πολλά προβλήματα με τη σημερινή γραφειοκρατία και τον κρατικό μηχανισμό είναι η μη εύρεση του αρμόδιου υπαλλήλου που είναι υπέυθυνος για κάτι, ή η αναμονή σε αδόμητες ουρές προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο πολίτης. Παραδείγματα αποτελούν οι έλεγχοι των δικαιολογητικών στις οικονομικές εφορίες, έλεγχοι από την πολεοδομία, έλεγχοι δικαιολογητικών στα ασφαλιστικά ταμεία, δύσκολες μεμονωμένες περιπτώσεις όπου κάποιος πολίτης θέλει πολύωρη συνεργασία με διάφορους αρμόδιους μέσα σε μια υπηρεσία κτλ.
Με την υπηρεσία αυτή δίνεται η δυνατότητα στον πολίτη να κλείνει επιλεγμένα ραντεβού για τις υποθέσεις του με τους αρμόδιους υπαλλήλους μιας δημόσιας υπηρεσίας. Η υπηρεσία θα παρέχεται μέσα από ένα συγκεκριμένο portal στο οποίο ο πολίτης θα αιτείται κάποιο ραντεβού με κάποια υπηρεσία για να εξυπηρετηθεί για διάφορες περιπτώσεις με τη σχετική προτεραιότητα. Στο portal αυτό θα έχουν απολήξεις οι διάφορες δημόσιες υπηρεσίες δηλώνοντας διαθεσιμότητες και είδος εργασιών που μπορούν να εξυπηρετήσουν με ραντεβού. Έτσι, λοιπόν, ο πολίτης που θα θέλει να διεκπεραιώσει για παράδειγμα μια δύσκολη φορολογική υπόθεση θα μπορεί να αιτείται το ραντεβού και στη συνέχεια αφού αυτό επιβεβαιωθεί, να γνωρίζει ότι θα λάβει τη συγκεκριμένη εξυπηρέτηση από την εν λόγω υπηρεσία τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την εξοικονόμηση εργατοωρών από τους αρμόδοιους υπαλλήλους, αλλά και τον ίδιο τον πολίτη, αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών αλλά και μείωση των ουρών αναμονής. Επιπλέον, η ασαφής αρμοδιότητα θα διευθετείται πολύ πριν προσέλθει ο πολίτης στην υπηρεσία. (π.χ. αν αιτείται ραντεβού με την πολεοδομία, ενώ αρμόδια για το αίτημά του είναι η νομαρχία, τότε την γνώση αυτή θα την αποκομίζει πριν προσέλθει άσκοπα στην πολεοδομία χάνωντας πολύτιμο χρόνο).

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



1 Σχόλιο »

  1. Σχόλιο από Vassilis Adasouras — 2 Αυγούστου, 2011 @ 9:51 πμ

    Το πρόβλημα δεν είναι το να βρεις κάποιον να σου κλείσει το ραντεβού, αλλά αυτόν που θα το εκτελέσει δηλαδή τον γιατρό κτλ. και το πότε θα γίνει το ραντεβού, συνήθως μετά απο 3-4 και βάλε μήνες. Άρα, πρώτα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα με τις ουρές, να λυθεί το πρόβλημα με τις νοσοκόμες στο ΙΚΑ που μαζεύουν απο τα σπίτια τα βιβλιάρια προς ενημέρωση (έναντι αμοιβής βέβαια…) και τα φορτώνουν στους γιατρούς που είναι στο κόλπο ενώ οι ασθενείς περιμένουν απ’έξω… να λυθεί το πρόβλημα με τους γιατρούς που σου λένε “εδω δεν εχω τον κατάλληλο εξοπλισμό έλα απο το γραφείο μου’… και όλα τα υπόλοιπα και μετά σίγουρα ενα σύστημα e-rendezvous θα δουλέψει όπως πρέπει.

    Μέχρι τότα… Ελλάδα…

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού