Η επόμενη φάση των Labs.OpenGov είναι αφιερωμένη στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, σε μια προσπάθεια εύρεσης καινοτόμων τεχνικών λύσεων ή και πρακτικών ιδεών με άμεση εφαρμογή.



Ιουνίου 27, 2010

Από τα απλά και καθημερινά έως και τα πιο σύνθετα ζητήματα, η γραφειοκρατία είναι ένα θέμα που απασχολεί διαχρονικά το ελληνικό κράτος και ταλαιπωρεί συχνά τους πολίτες στην επαφή τους με αυτό.

Η επόμενη φάση των Labs.OpenGov είναι αφιερωμένη στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, σε μια προσπάθεια εύρεσης καινοτόμων τεχνικών λύσεων ή και πρακτικών ιδεών με άμεση εφαρμογή.

Σ” αυτή τη φάση των Labs.OpenGov.gr υπάρχουν 2 τρόποι συμμετοχής. Καλούμε πολίτες, στελέχη δημοσίων οργανισμών & υπηρεσιών, προγραμματιστές και σχεδιαστές να καταθέσουν:

1. Πρόταση τεχνικής λύσης για την επίλυση γραφειοκρατικών δυσλειτουργιών

ή

2. Πράκτικη ιδέα άμεσης εφαρμογής για την επίλυση γραφειοκρατικής δυσλειτουργίας σε συγκεκριμένη υπηρεσία

Οι χρήστες του διαδικτυακού τόπου Labs.OpenGov.gr έχουν τη δυνατότητα να σχολιάζουν, να προτείνουν βελτιώσεις και να αξιολογούν όλες τις δημοσιευμένες προτάσεις.

Με την ολοκλήρωση της 3ης φάσης στις 6/ 9 / 2010 , θα επιλέγουν οι καλύτερες προτάσεις ανά κατηγορία σύμφωνα και με την γνώμη των εγγεγραμμένων χρηστών του labs.opengov.gr και θα παρουσιαστούν σε εκδήλωση. Στην επιλογή των προτάσεων η επιστημονική επιτροπή θα συνεκτιμήσει στοιχεία όπως η ευστοχία στην περιγραφή του προβλήματος, η ωριμότητα της προτεινόμενης λύσης και η διάσταση της εξοικονόμησης πόρων.

Aπό το χρήστη

admin

Θεματικές

Ετικέτες



3 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από Βασίλειος Σπαθής — 1 Ιουλίου, 2010 @ 12:34 μμ

    Χρειάστηκε να κάνω κάποια εξέταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας. Κατά την έξοδό μου από τον Νοσοκομείο, μου δόθηκε από το Γραφείο κίνησης ένα έντυπο, με την υπόδειξη να το καταθέσω στο Ασφαλιστικό μου φορέα (ΤΣΜΕΔΕ). Πηγαίνοντας στο τοπικό γραφείο του ΤΣΜΕΔΕ διαπίστωσα ότι εκεί, αφού έγινε έλεγχος σχετικά με την ασφαλιστική μου ενημερότητα, μου επιδόθηκε τρίτο έγγραφο με την υπόδειξη να το πάω στο γραφείο κίνησης του Νοσοκομείου. Καθ” όλη αυτήν την διαδικασία δεν χρειάστηκε κατ ουσίαν η παρουσία μου πέραν της διαδικασίας του πάρε ένα χαρτί και πήγαινε εκεί κτλ.

    Γιατί να μην υπάρχει ένας ιστοχώρος για την αποστολή εγγράφων μεταξύ υπηρεσιών του Δημοσίου;
    Σε αυτή την τοποθεσία να συνδέεται μία υπηρεσία, και εκεί:
    1) θα «ανεβάζει» τα έγγραφα προς αποστολή δηλώνοντας την υπηρεσία παραλήπτη
    2) Θα κατεβάζει τα έγγραφα που την αφορούν ως παραλήπτρια
    3) Θα κρατείται Αρ. Πρωτοκόλλου μεταφοράς, το οποίο θα σημειώνουν στο αρχικό έγγραφο που θα εκτυπώνουν και θα κρατάνε στον αρχείο κατά το ανέβασμα.

    Έτσι για παράδειγμα το Γραφείο κίνησης του Νοσοκομείου θα ανέβαζε το έγγραφο που εκτύπωσαν και δώσανε σε εμένα, σε αυτόν τον ειδικό ιστοχώρο, βάζοντας σαν παραλήπτη το ΤΣΜΕΔΕ και σημειώνοντας τον Αριθμό Πρωτοκόλλου Μεταφορά

    Το ΤΣΜΕΔΕ κατά την επόμενη σύνδεση του αρμόδιου υπαλλήλου θα κατέβαζε το έγγραφο και θα προχωρούσε στην παραγωγή του σχετικό εγγράφου απάντησης μετά τους σχετικούς ελέγχους. Το έγγραφό αυτό θα το ανέβαζε πάλι στον ειδικό ιστοχώρο με παραλήπτη το Γραφείο κίνησης του Νοσοκομείου και με σχετικές ενδείξεις (αυτόματα θα προστίθεται) απάντησης (σε πιο Αρ. Πρωτ. Μετ. απαντάνε κτλ). Το γραφείο κίνησης στην επόμενη επίσκεψη στον ιστοχώρο θα «κατέβαζε το τελικό έγγραφο και θα ενημέρωνε τα αρχεία του.

    Το πιο πάνω σύστημα που προτείνω περιγράφεται καλύτερα ως Ασφαλής Ψηφιακή Διαμετακίνηση Εγγράφων (Α.Ψη.Δ.Ε).
    Τα πλεονεκτήματά του είναι:
    Α) Άμεση εφαρμογή μετά το χτίσιμο του ιστοχώρου.
    Β) Καμία τροποποίηση στον τρόπου που δουλεύει κάθε υπηρεσία.
    Γ) Άμεση εφαρμογή μετά από οποιαδήποτε εσωτερική τροποποίηση λειτουργίας κάποιας υπηρεσίας
    Δ) Άμεσο τεράστιο κέρδος σε χαμένα ωρομίσθια και χρήματα για τις μετακινήσεις των απλών πολιτών
    Ε) Γρήγορη, ασφαλής, και δωρεάν μεταφορά εγγράφων.
    ΣΤ) Επιτάχυνση της λειτουργίας των υπηρεσιών.

    Επιπλέον το σύστημα θα επέτρεπε να δημιουργηθούν ομάδες εγγράφων για κάποια αίτηση, κάποια από τα οποία θα σκανάρονται από τα αρχικά που θα έχει ο πολίτης.

    Τέλος με αυτό τον τρόπο πολλές πληροφορίες θα είναι πλέον ψηφιακές, με στόχο την διασταύρωση και την εύρεση δυσλειτουργιών.

  2. Σχόλιο από Γιώργος Μπιρμπίλης — 5 Ιουλίου, 2010 @ 4:56 μμ

    αυτό μάλλον εκ παραδρομής μπήκε εδώ – το βάζω στις προτάσεις με τίτλο «Ασφαλής Ψηφιακή Διαμετακίνηση Εγγράφων (Α.Ψη.Δ.Ε).»

  3. Σχόλιο από TASOS — 15 Νοεμβρίου, 2010 @ 11:51 πμ

    Καλημέρα ! Θα ήθελα να μάθω πότε θα γίνει η ημερίδα για την παρουσίαση των προτάσεων?

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού