Ηλεκτρονική παρακολούθηση εξέλιξης αίτησης
Ιουνίου 13, 2010
Η ιδέα είναι απλή. Νομίζω ο καλύτερος τρόπος να την παρούσιάσω είναι με ένα απλό παράδειγμα. Πηγαίνω στο μηχανολογικό για πινακίδες. Καταθέτω την αίτηση με όλα τα δικαιολογητικά σε έναν φάκελο και πάνω στον φάκελο μπαίνει ένα barcode του οποίο το νούμερο παίρνω και εγώ μαζί μου. Μέσω ιστοσελίδας και χρησιμοποιώντας τον αριθμό του barcode μπορώ να δω _μόνο_ την σειρά που έχει ο φάκελός μου. Μπορώ πχ να δω ότι την μέρα που τον κατέθεσα είχε σειρά 150. Την επόμενη είχε 100, την επόμενη είχε 50 και την τρίτη η αίτηση ικανοποιήθηκε. Είναι το ανάλογο με τα χαρτάκια σειράς στις τράπεζες και τα ταχυδρομεία. |
|
1 Σχόλιο »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από Θεοδώρα Σταθούλια — 23 Ιουνίου, 2010 @ 2:31 μμ
H πρόταση για την ηλεκτρονική παρακολούθηση της εξέλιξης της αίτησης θα πρέπει να είναι συστατικό στοιχείο του νέου νομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών που έχει υποβληθεί για ψήφιση στην Βουλή και είναι σε εξέλιξη η διαδικασία συζήτησής του και αφορά στην “ανάρτηση αποφάσεων και πράξεων Κυβερνητικών και αυτοδιοικητικών Οργάνω καθώς και Οργάνων Διοίκησης Φορέων στοπ Διαδίκτυο”.
Επειδή δουλεύω, πάνω σε τροπολογίες κατά αρθρο που θα υποβληθούν από τον εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ, προτείνω για σημαντικά θέματα, όπως προκηρύξεις επιλογής προσωπικού (ΔΕΠ, κλπ) να υπάρχει πρόβλεψη για παρακολούθηση της πορείας της διαδικασίας. Για θέματα αιτήσεων σε άλλα μικρότερης σημασίας θέματα λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης θα απαιτούνταν μεγάλη προσπάθεια και πόροι για να ενταχθούν στο πλαίσιο της ανοιχτής διακυβέρνησης. Κάθε φορά θα πρέπει να αξιολογούνται τα θέματα που εντάσσονται στο πλαίσιο των ΤΠΕ και της σχέσης κράτους-πολίτη, διαφορετικά κινδυνεύουμε να χαθεί το κύριο στο επιμέρους, σε μια πορεία που μόλις έχει αρχίσει για αυτή την κοινωνία και την σχέση της με τις ΤΠΕ.