Feedback εξυπηρέτησης και Τράπεζα Βιογραφικών



Ιανουαρίου 16, 2010

α) Πόσοι εξυπηρετούνται από τις δημόσιες υπηρεσίες καθημερινά
Πιστεύω ότι στις ιστοσελίδες κάθε δημόσιου φορέα θα πρέπει σταδιακά να προβάλλονται αριθμητικά δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των πολιτών που εξυπηρετούν ή που τους επισκέπτονται.
Νοσοκομεία, Μουσεία, Εφορίες κ.τ.λ αν δημοσιεύουν καθημερινά, την κίνησή τους θα συλλεχθούν χρήσιμα στοιχεία ενώ παράλληλα θα εντοπίζονται και αδυναμίες. Με τον τρόπο αυτό αφενός οι διοικήσεις θα λαμβάνουμε άμεσο feedback για τα μέτρα που λαμβάνουν, οι πολίτες αφετέρου θα αντιλαμβάνονται “φορτία” που δεν γνώριζαν. Οι διοικήσεις θα υποστηρίζουν με στοχευμένες κινήσεις την αύξηση των επισκέψεων εκεί που πρέπει (Μουσεία) ή θα διοχετεύουν αλλού την αυξημένη κίνηση από φορείς που είναι υπερφορτωμένοι (Νοσοκομεία).

β) Τράπεζα βιογραφικών. Οι πολίτες που επιθυμούν να συνδράμουν στην δημόσια διοίκηση θα πρέπει να μπορούν να καταθέτουν μια φορά πλήρες βιογραφικό σημείωμα με τυποποιημένο τρόπο. Οι φορείς θα καλύπτουν τις ανάγκες τους αναζητώντας έμμισθα στελέχη ή εθελοντές από την βάση δεδομένων με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



1 Σχόλιο »

  1. Σχόλιο από Γιώτα Κωστοπούλου — 25 Ιανουαρίου, 2010 @ 5:32 μμ

    ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού