Επιμόρφωση εκπαιδευτικών



Ιανουαρίου 26, 2010

Παρουσίαση πρότασης στην ημερίδα

Πρόταση στο labs.opengov.gr

Προτείνεται μία νέα μορφή επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για ποικίλα αντικείμενα που μπορεί να λειτουργήσει παράλληλα με άλλες μορφές επιμόρφωσης. Υλοποιείται με μικτή μέθοδο: κυρίως από απόσταση με χρήση υπολογιστή (πλατφόρμας moodle) σε συνδυασμό με λίγες δια ζώσης συναντήσεις. Θα συντονίζεται από φορέα υπαγόμενο στο ΥΠΕΠΘ. Η προτεινόμενη ιστοσελίδα περιέχει ένα παράδειγμα υλοποίησης της πρότασης, που πραγματοποιείται φέτος ταυτόχρονα σε 3 νομούς, σε εθελοντική βάση, με μεγάλη συμμετοχή και θετικά αποτελέσματα.

ΣΧΕΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



15 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από teacher — 30 Ιανουαρίου, 2010 @ 4:29 μμ

    Η πρότασή σας είναι εξαιρετική για εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε σχολεία και εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε προγράμματα ΙΕΚ -ΚΕΚ δηλαδή δια βίου μάθηση. Πριν 3 χρόνια είχα συμμετάσχει σε πρόγραμμα του ΕΚΕΠΙΣ 300 ωρών με εκπαιδευτικά , παιδαγωγικά θέματα και θέματα διδασκαλίας , κατάρτισης και εκπαίδευσης ενηλίκων για προγράμματα Κ.Ε.Κ.

  2. Σχόλιο από χρήστης — 9 Φεβρουαρίου, 2010 @ 10:10 μμ

    Έχω δοκιμάσει την εξ αποστάσεως ηλεκτρονική επιμόρφωση (ως εκπαιδευτικός) στο http://www.ascd.org και στο worldwide.pz.harvard.edu. Είμαι απολύτως ικανοποιημένος και από το περιεχόμενο και από την οργάνωση και ροή της πληροφορίας. Αν η πρόταση συγκεντρώσει ικανό αριθμό υποστηρικτών, θα ήθελα να παρατηρήσω ότι θα χρειαστεί καλά ετοιμασμένο υλικό, δηλαδή καλή ομάδα επιμορφωτών, καλό σχεδιασμό, δηλαδή καλή τεχνική υποστήριξη, καλή ροή εργασιών και επικοινωνία, δηλαδή καλή ομάδα επιμορφωτών.
    Στη χώρα μας γνωρίζω ότι λειτουργεί πειραματικά το epimorfosi.protovoulia.org.
    Μακάρι η πρότασή σου να συγκεντρώσει πολλές ψήφους, Ευστρατία :-)

  3. Σχόλιο από oika — 9 Φεβρουαρίου, 2010 @ 11:25 μμ

    Οι εκπαιδευτικοί έχουμε πραγματικά ανάγκη την επιμόρφωση. Το ΥΠΕΠΘ μας έχει σε δεύτερη μοίρα…

  4. Σχόλιο από Marianthi — 9 Φεβρουαρίου, 2010 @ 11:58 μμ

    Η ευελιξία στη διεκπεραίωση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, η συστηματική επαφή και ο πειραματισμός των εκπαιδευτικών με νέα εργαλεία της τεχνολογίας, η γνωστοποίηση καλών πρακτικών και η ομαδική επεξεργασία προβλημάτων είναι μόνο μερικά από ταπλεονεκτήματα της πρότασης. Αξίζει να υποστηριχτεί.

  5. Σχόλιο από χρήστης — 10 Φεβρουαρίου, 2010 @ 12:35 μμ

    Εξαιρετική ιδέα, με πολύ μεγάλες δυνατότες εφαρμογής. Παρακολουθώ τώρα ένα ανάλογο πρόγραμμα, το οποίο βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο στην εκπαιδευτική πρακτική.

  6. Σχόλιο από fotiosg — 10 Φεβρουαρίου, 2010 @ 3:26 μμ

    Αποδοτική και αποτελεσματική απ΄ότι δείχνει η εμπειρία της «πιλοτικής» εφαρμογής.Εύχομαι να την υιοθετήσει το ΥπΠΔΒΜΘ

  7. Σχόλιο από mike — 12 Φεβρουαρίου, 2010 @ 7:28 μμ

    Συγχαρητήρια για την πρόταση

  8. Σχόλιο από teacher — 13 Φεβρουαρίου, 2010 @ 6:56 μμ

    Η πλατφόρμα moodle χρησιμοποιήθηκε στα προγράμματα της Ψηφιακής Αυτοδιοίκησης σε βασικές και προηγμένες δεξιότητες και εγώ προσωπικά έχω δημοσιεύσει 3 επιστημονικά -εκπαιδευτικά – παιδαγωγικά άρθρα και πολλά θέματα , άρθρα , πίνακες , θέματα θεωρίας προηγμένων δεξιοτήτων στις ιστοσελίδες http://elearn.kedke.gr/moodle στις οποίες είμαι ο συντάκτης πάνω από 90% των θεμάτων στις επιμέρους ιστοσελίδες του server . Η πρόταση σας είναι εξαιρετική και χρήσιμη για τους εκπαιδευτές και μαζί με τη δική μου πρόταση για ηλεκτρονικές δημοπρασίες των προγραμμάτων των ΚΕΚ είνια οι 2 προτάσεις που έχουν σχέση με την εκπαίδευση ,κατάρτιση , δια βίου μάθηση που είναι στην 1η τετράδα των προτάσεων . ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

  9. Σχόλιο από ApostolosSiontas — 16 Φεβρουαρίου, 2010 @ 8:18 μμ

    Στο τρίγωνο, μαθητής-δάσκαλος-διδακταία ύλη, θεωρώ τον εκπαιδευτικό τον βασικότερο μοχλό στην εκαπαιδευτική διαδικασία. Εκπαιδευτικός χωρίς συνεχή επιμόρφωση δεν είναι πραγματικός εκπαιδευτικός, και αναιρεί τον ίδιο του τον ευαυτό.
    Πιστεύω λοιπόν σε μια πραγματική στήριξη και εμπλουτισμό του έμψυχου δυναμικού της εκπαίδευσης δηλ τους καθηγητές, με πραγματική επιμόρφωση και αξιολόγηση, και όχι σε συντεχνιακές και περιστασιακές φούσκες που μοναδικό σκοπό έχουν να φαγωθούν κάποια χρήματα.
    Η παρούσα πρόταση ακούγεται καλή και αξιόπιστη. Ίδωμεν

  10. Σχόλιο από δκκ — 16 Φεβρουαρίου, 2010 @ 8:29 μμ

    Εκτός από επιμόρφωση ο εκπαιδευτικός χρειάζεται και χρόνο :-) Καλό θα ήταν ο χρόνος που χρειάζεται για την κάθε «συνεδρία» της ψηφιακής, εξ αποστέσεως επιμόρφωσης, να έχει αποτιμηθεί σε απαιτούμενο χρόνο από την πλευρά του εκπαιδευτικού.
    Καλό είναι, επίσης, στο ίδιο πλαίσιο, να γίνει διάκριση σε βραχύχρονες και μακρόχρονες επιμορφωτικές δραστηριότητες. Για τις δεύτερες, καλό θα ήταν να συνυπολογίζονται κατά την ανάθεση μαθημάτων και κατά τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος.

    (Μέρες που είναι, να πω ότι θα πρέπει ο χρόνος που δαπανάται για επιμόρφωση ταυτοχρόνως με την άσκηση των τακτικών διδακτικών καθηκόντων πρέπει να αμείβεται;)

  11. Σχόλιο από Dim — 2 Μαρτίου, 2010 @ 8:02 μμ

    Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση της «συνεχούς επιμόρφωσης» των εκπαιδευτικών (όπως και όλων των άλλων επαγγελματικών ομάδων – πάντα κάτι χρειάζεται να μάθουν παραπάνω) και αυτό πιστεύω ότι θα πρέπει να συντονίζεται από το ΥΠΕΠΘ με τη συνδρομή των σχετικών τμημάτων στα ΑΕΙ.
    Δεν θα πρέπει να «κολλήσουμε» στην πλατφόρμα, δηλ. εάν θα είναι Moodle ή κάτι άλλο. Το Moodle είναι αρκετά καλό, σε χρήση από πολλά ΑΕΙ και είναι open source. Το ζητούμενο είναι το περιεχόμενο και το πρόγραμμα των μαθημάτων.
    Προτείνω:
    (1) Εκπόνηση προγράμματος επιμόρφωσης από το ΥΠΕΠΘ. Ένα σύνολο από θέματα εκ των οποίων κάποια υποχρεωτικά και κάποια προεραιτικά ανάλογα με την ειδικότητα.
    (2) Ανάθεση από το ΥΠΕΠΘ σε ΑΕΙ και εταιρείες για τη συλλογή του περιεχομένου και τη διαμόρφωση των μαθημάτων και ασκήσεων.
    (3) Ανάρτηση των μαθημάτων στο site του ΥΠΕΠΘ και έναρξη των μαθημάτων.
    (4) Παρακολούθηση της εξέλιξης του προγράμματος, ρυθμίσεις και βελτιώσεις εκεί που χρειάζεται.
    (5) Αξιολόγηση των εκπαιδευομένων μέσα από ασκήσεις και εργασίες κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.
    (6) Αξιολόγηση των μαθημάτων και του προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους.
    (7) Θέσπιση υποχρεωτικής επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτοί που ξέρουν τα θέματα, απλά παιρνούν το μάθημα στο άψε-σβήσε, ενώ οι υπόλοιποι θα πρέπει να μελετήσουν και λίγο (τι να γίνει? δεν γίνεται αλλοιώς).

    Σαφώς το βάρος της υλοποίησης του προγράμματος πέφτει στο ΥΠΕΠΘ το οποίο και θα πρέπει να συστήσει ειδική ομάδα εργασίας προκειμένου να σχεδιάσει και να υλοποίησει το πρόγραμμα. Δεν γνωρίζω επακριβώς τη δομή του Υπουργείου ή ποια Διεύθυνση ή Γραφείο είναι το αρμόδιο όργανο. Δεν με ενδιαφέρει. Εάν υπάρχει κάτι, καλύτερα να καταργηθεί αφού μέχρι τώρα δεν έχει κάνει και τίποτα σοβαρό.
    Μία ειδική ομάδα εργασίας (κάπου 5-6 άτομα) μπορούν να βάλουν το πρόγραμμα σε λειτουργία μέσα στο επόμενο εξάμηνο. Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι απαραίτητα και είναι μόνο δικαιολογίες «να κοσκινίζουμε για να μην ζυμώνουμε».

    Τέλος, δεν συμφωνώ με την άποψη του δκκ για πρόβλεψη στο ωρολόγιο πρόγραμμα ή για επιπλέον πληρωμές στου επιμορφούμενους. Στον ιδιωτικό τομέα, αυτή η επιμόρφωση είναι τρόπος ζωής και εάν δεν διαβάσω κάθε βράδυ, γρήγορα βρίκομαι πίσω από τις εξελίξεις και σχετικά σύντομα εκτός εργασίας.
    Θα συμφωνήσω για επιβράβευση εκπαιδευτικών που παίρνουν τα προεραιτικά μαθήματα.
    Αλλά ας μην το χαλάσουμε πριν ακόμη αρχίσει. Από τα παραπάνω σχόλια, βλέπω ότι οι περισσότεροι συμφωνούν με την ιδέα και την ανάγκη της επιμόρφωσης, Πολλοί δε έχουν αναζητήσει από μόνοι τους τέτοια προγράμματα.
    Ας το αρχίσουμε και να το βελτιώνουμε συνεχώς μέσα από τις δύο «αξιολογήσεις» στις παραπάνω προτάσεις.
    Πρώτα απ” όλους το ΥΠΕΠΘ είναι που θα πρέπει να κουνηθεί!
    Με εκτίμηση
    Dim
    PS: Πριν από περίπου 35 χρόνια, μία φίλη μου δασκάλα, έπρεπε να γυρίζει πίσω στο Πανεπιστήμιο και να παρακολουθεί μαθήματα επιμόρφωσης κάθε 2 χρόνια αλλιώς έχανε την άδεια διδασκαλίας. Αυτό δια νόμου στην Πολιτεία του Michigan στις ΗΠΑ.

  12. Σχόλιο από Γιώργος — 4 Μαρτίου, 2010 @ 1:28 πμ

    Φίλε Dim, πριν παρακινήσετε κανέναν και παρθεί καμία απόφαση ερήμην, λάβετε υπόψη την πεζή πραγματικότητα στο Ελληνικό σχολείο όπου ένας δουλεύει (συνήθως ο «πληροφορικάριος..» αφού αυτός είναι για τους υπολογιστές όπως έτσι έχει καλλιεργήσει το υπουργείο μας..) και δεκαπέντε κάθονται επειδή δεν αισθάνονται καλά κοντά στον υπολογιστή..
    Αυτοί (..οι δεκαπέντε..) θα επιμορφωθούν είτε με την βοήθεια του «πληροφορικάριου» είτε όχι, επειδή έχουν χρόνο ελεύθερο.
    Νομίζω όμως ότι ο «πληροφορικάριος» πάνω στον οποίον πέφτουν :email,survey,Φάρος,eschool,Δβάση(επειδή δεν δουλεύει το eschool), συμπλήρωση πάσης φύσης ηλεκτρονικών στοιχείων που ζητούνται όπως μεταβολές μισθοδοσίας, στοιχεία ενιαίου μισθολογίου.., στατιστικά στοιχεία και κυρίως τεχνική υποστήριξη προς πάσα υπολογιστή του σχολείου,
    όχι μόνο χρόνο δεν θα βρει για επιμόρφωση εξ” αποστάσεως αλλά εάν είναι τυχερός θα προλάβει να κάνει το μάθημά του.
    Μπορεί βέβαια να κάνει την επανάστασή του .. και να τα βροντήξει όλα κάτω..
    Και μετά ; τι ;
    Το σχολείο θα πάει καλύτερα ; Τον πληροφορικάριο θα τον αντιμετωπίζουν με το χαμόγελο στα χείλη ;
    Με τι υποστήριξη θα γίνουν όλα αυτά ;
    Ποιά μελέτη έχει κάνει το υπουργείο και τι πλαίσιο και τι κανόνες έχει βάλει για την κατανομή των εργασιών και των αρμοδιοτήτων πέραν των μαθημάτων που εκ των πραγμάτων υπάρχουν στο σχολείο ;
    Ποιό είναι το πλαίσιο στο οποίο στηρίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σχολείο σήμερα ; Ο ίδιος που ήταν και πριν 50 χρόνια (Βρείτε τα στο σύλλογο όπου όλοι βλέπουν προς την μεριά του πληροφορικάριου επειδή αυτός ξέρει);
    Την εποχή που όλα τείνουν να γίνονται ηλεκτρονικά και καθημερινά έρχονται στο σχολείο νέες εφαρμογές και ζητείται ταχύτατη διεκπεραίωση ο ρόλος του εκπαιδευτικού και το πλαίσιο που τον στηρίζει παραμένει το ίδιο ; Ντροπή.
    Έχει αναρωτηθεί κανείς πως διεκπεραιώνονται όλες οι παραπάνω δουλειές που συνεχώς αυξάνονται ; Είναι για γέλια.. Οι προϊστάμενοι που γνωρίζουν ότι οι διευθυντές που διόρισαν όχι μόνο δεν έχουν ιδέα.. στέλνουν email και ζητούν από αυτούς ταχύτατη διεκπεραίωση ηλεκτρονικών στοιχείων.
    Τι λέμε όμως, εδώ δεν είχαμε υπολογιστή για το eschool και αυτοί σε μια μέρα μας έστειλαν μήνυμα να το εγκαταστήσουμε και να το δουλέψουμε. Ποιός άραγε θα την έκανε την εγκατάσταση και την χρήση; ο θεολόγος ; ή ο διευθυντής ;
    Γι΄ αυτό λοιπόν καλό είναι πέρα από ένα πρόγραμμα προς υλοποίηση ή μια απόφαση που βγαίνει να προβλέπεται και το ποιός θα την διεκπεραιώσει και εάν αυτός διεκπεραιώνει ταυτόχρονα και άλλες εργασίες ή όχι.
    Στην περίπτωσή μας τι να το κάνω εάν μαζευτούν σαν τις μύγες όλοι και μου ζητούν να τους εξηγήσω για το moodle ή ακόμα χειρότερα να είναι παρόν στην εκπαίδευσή τους για να τους συνδέσω κτλπ..;
    Ίσως σας φαίνονται υπερβολικά αυτά όμως φανταστείτε μια καθηγήτρια να σας ζητάει μπροστά στους μαθητές την δημιουργία μια ιστοσελίδας που αφορά το μάθημά της και το αντικείμενο που κάνουν μέσα στην τάξη: Θα αρνηθείτε μπροστά στους μαθητές ; Θα πείτε ναι μπροστά τους και μετά όχι ;

    Βέβαια, φίλε Dim υπάρχουν και οι ιδιωτικές εταιρίες όπως λες. Αλήθεια εσύ νομίζεις ότι στις ιδιωτικές εταιρίες δεν υπάρχουν bonus και προγράμματα επιβράβευσης γι” αυτούς που προσπαθούν περισσότερο και κάνουν περισσότερα και πιο υπεύθυνα ;
    Υπάρχουν δυο ειδών ιδιωτικές εταιρίες : τα δουλεμπορικά… και οι ιδιωτικές εταιρίες.
    Εάν θέλουμε να ακολουθήσουμε την πρώτη κατηγορία ως πρότυπο οργάνωσης κανένα πρόβλημα, αλλά ακόμα και εκεί παρέχεται τουλάχιστον προσωπικός υπολογιστής σε κάθε υπάλληλο για να κάνει την δουλειά του ή αν θέλετε πιο «πονηρά και σωστά όμως» για να τον αναγκάσει το αφεντικό να κάνει την δουλειά του.
    Στην δεύτερη κατηγορία υπάρχουν στόχοι που τίθενται από κοινού με τον υπάλληλο, η παρεχόμενη βοήθεια υπό την μορφή διευκολύνσεων (ωραρίου, υπολογιστή, σύνδεσης, ταξιδιών σε διαμορφωμένα training centers κτλπ..με πληρωμένα έξοδα και εκτός έδρας διαμονές και φυσικά μπορεί να μην πληρώνεται΄η παρουσία σου στο σεμινάριο αλλά στο τέλος με την επίτευξη των στόχων σου έρχεται η επιβράβευση σε bonus.
    Λοιπόν, παιδιά με το φιλότιμο και μόνο και την καλή καρδιά δεν χτίζεται σοβαρή προσπάθεια.
    Στην τελική ανάλυση όταν μου παίρνουν το 30% από εμένα και την γυναίκα μου ΔΕΝ έχω άλλο φιλότιμο, το έκοψα και αυτό 30%

    Πιστεύω ότι το
    1ο που πρέπει να γίνει εκ μέρους του υπουργείου είναι να αναθεωρηθεί ο ρόλος του εκπαιδευτικού μέσα στο σχολείο. Να δημιουργηθούν κανόνες και να πάψει η ενασχόληση με τους υπολογιστές να είναι εθελοντική.
    2ον Για να γίνει η ενασχόληση των εκπαιδευτικών με τους υπολογιστές υποχρεωτική πρέπει σε όλους να παρέχεται προσωπικός υπολογιστής. Έτσι αυτός θα ενταχθεί και στο εκπαιδευτικό έργο αλλά και στην διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών εργασιών του σχολείου. Δε εννοώ την γελοιότητα αυτήν με την επιδότηση των 400 ευρώ από τα σεμινάρια όπου ήταν εθελοντικά όσοι (πρόλαβαν και) πήγαν και πήραν σκληρούς δίσκους κτλπ.. Εξ” αρχής φορητό υπολογιστή με κατάλληλο λογισμικό, σύνδεση και υποστήριξη σε κάθε εκπαιδευτικό κάθε ειδικότητας νέο ή παλιό. Όπως άλλωστε γίνετε και στις ιδιωτικές εταιρίες που λέει και ο φίλος Dim.
    3ον Αφού κάθε εκπαιδευτικός είναι οργανωμένος κατ΄ αυτόν τον τρόπο θα έχει και το δικό του επαγγελματικό (και όχι ιδιωτικό) email για το οποίο θα είναι υπεύθυνος. Έτσι λοιπόν οι εργασίες και οι ενημερώσεις θα έχουν ονοματεπώνυμο και όχι γενικά και αόριστα όπου αφορούν μόνο όσους έχουν φιλότιμο ή όσους τσιμπήσει ο διευθυντής. Δεν νοείται σήμερα εργαζόμενος και μάλιστα στον τομέα τον δικό μας να μην έχει το επαγγελματικό του email. Μόνο έτσι ο κλάδος της εκπαίδευσης που είναι αχανής από προσωπικό θα γίνει ευέλικτος και όλοι θα είναι ορατοί και διαθέσιμοι.
    4ον μέσα από όλα αυτά ο εκπαιδευτικός τουλάχιστον θα αναγκαστεί να μην είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητος ή αν θέλετε να μην παρουσιάζεται ως ηλεκτρονικά αναλφάβητος. Μετά θα μπορεί να εκπαιδευτεί και με τηλεεκπαίδευση κτλπ.

    Βέβαια, για όλα αυτά χρειάζονται λεφτά!!
    Έτσι είναι, αλλιώς καλά είμαστε κι έτσι.. ο Έλληνας πάντα έχει φιλότιμο..

    ΥΓ:Ήταν επιλογή μας να κάνουμε Ολυμπιάδα και όχι αυτά.

  13. Σχόλιο από Δημήτρης Μωραϊτης — 4 Μαρτίου, 2010 @ 4:45 μμ

    Ένα καινοτόμο εργαλείο ελεύθερου λογισμικού που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί είναι το BigBlueButton. Το BigBlueButton είναι ένα σύστημα τηλεδιάσκεψης ανοιχτού κώδικα σχεδιασμένο για την εξ’αποστάσεως εκπαίδευση.

    Οι συμμετέχοντες σε μια τηλεδιάσκεψη μπορούν να ανταλλάσουν γραπτά μηνύματα, να ακούν και να βλέπουν ο ένας τον άλλο, μέσω μικροφώνου – κάμερας. Κάποιος από τους συμμετέχοντες ορίζεται ως διαχειριστής της τηλεδιάσκεψης (moderator). Ο διαχειριστής μπορεί να επιλέξει να παρουσιάσει ένα αρχείο pdf, σε πραγματικό χρόνο, είτε να μοιραστεί το desktop του με όσους συμμετέχουν στην παρουσίαση.

    Για περισσότερα δείτε το http://bigbluebutton.org ή το http://bbb.unweb.me για live demo

  14. Σχόλιο από Dim — 8 Μαρτίου, 2010 @ 3:12 μμ

    Φίλε Γιώργο, νομίζω ότι συμφωνούμε στην ανάγκη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και στο ότι η τεχνολογία (e-learning) μας επιτρέπει να ικανοποιήσουμε αυτή την ανάγκη σε ένα μεγάλο βαθμό. Πιστεύω ότι γνωρίζω άρκετά καλά την κατάσταση μέσα στα σχολεία και είμαι σε θέση να καταλαβαίνω ότι δεν λειτουργούν στο βέλτιστο σημείο. Σίγουρα ο Καθηγητής της Πληροφορικής δεν είναι εκεί για να κάνει «όλες τις δουλειές του γραφείου» αλλά να κάνει το μάθημά του.
    Νομίζω ότι η «επιμόρφωση» ενός εκπαιδευτικού δεν είναι ανάγκη να περιοριστεί στα της πληροφορικής αλλά ο καθένας στον τομέα του. Το γεγονός ότι ο «θεολόγος» (χωρίς να θέλω να θίξω κανένα) δεν μπορεί να χειριστεί ένα υπολογιστή δεν σημαίνει ότι δεν έχει ανάγκη επιμόρφωσης πάνω στα θεολογικά θέματα. Το θέμα της πληροφορικής μπαίνει διότι το μέσο της επιμόρφωσης είναι το e-learning και αυτό απαιτεί απλή χρήση υπολογιστή όπως όλοι γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ένα στυλό.
    Νομίζω ότι στο παραπάνω σχόλιο όπως και στην ημερίδα, αυτό που λέω είναι ότι το ΥΠΕΠΘ έχει να κάνει την πιο πολλή δουλειά (σοβαρή και όχι επικοινωνιακή) που σίγουρα απαιτεί χρήματα.
    Η εφαρμογή που παρουσιάστηκε στην ημερίδα είναι απλά μια εφαρμογή που θα μπορούσε να πάει σε όλα τα σχολεία αφού πρώτα το ΥΠΕΠΘ την ανασκευάσει ώστε να παίζει διαδικτυακά.
    Θα ήθελα να κλείσω λέγοντας ότι αυτός εδώ ο χώρος δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα forum όπου όλοι μας ελεύθερα να παρουσιάζουμε προτάσεις για τη βελτίωση της ζωής μας. Δεν είναι χώρος αντιπαράθεσης μεταξύ μας. Ας μείνουμε λοιπόν στο γεγονός ότι όλοι συμφωνούμε στην ανάγκη συνεχούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας. Το e-learning είναι ένας τρόπος να ικανοποιήσουμε, έστω και μερικώς, αυτή την ανάγκη. Τίποτα άλλο!
    Με Εκτίμηση
    Dim

  15. Σχόλιο από θεσεις εργασιας — 12 Ιανουαρίου, 2012 @ 1:31 μμ

    Πολύ χρήσιμη πρόταση επιμόρφωσης.

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού