Ηλεκτρονική Λεωφόρος – για το επιχειρηματικό περιβάλλον του μέλλοντος



Ιανουαρίου 24, 2010

Ως Ηλεκτρονική Λεωφόρος νοείται η διασύνδεση των επιχειρήσεων με τα συστήματα πληροφορικής της κεντρικής διακυβέρνησης του κράτους.

Η τεχνολογία διασύνδεσης σημείων πώλησης (point-of-sale) είναι ήδη πολύ ώριμη. Επιχειρήσεις κάθε τύπου αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο ή μετά από αίτηση (on-demand) πληροφορίες που αφορούν την εμπορική τους κίνηση. Οχήματα δημόσιας χρήσης αποστέλλουν το γεωγραφικό τους στίγμα. Η ηλεκτρονική τιμολόγηση, εκτελωνισμός κ.α. υπηρεσίες συνθέτουν ένα περιβάλλον πλήρους διαφάνειας και καταγραφής των συναλλαγών.

Οι οικονομικές, υγειονομικές, περιβαλλοντικές κ.α. υπηρεσίες γνωρίζουν σε κάθε στιγμή για το επιχειρηματικό αποτύπωμα της χώρας.

Η Λεωφόρος επιτρέπει στις επιχειρήσεις να απολαμβάνουν μια σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες που κάνουν το Ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον ανταγωνιστικό διεθνώς.

Η παρουσίαση της πρότασης:

Σύνδεσμος στην παρουσίαση: http://docs.google.com/present/view?id=ddz3hmfg_219cvgfdjhp

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



2 Σχόλια »

  1. Σχόλιο από kga — 25 Ιανουαρίου, 2010 @ 1:27 πμ

    «Οχήματα δημόσιας χρήσης αποστέλλουν το γεωγραφικό τους στίγμα». Η Ολλανδία έχει εφαρμόσει από την δεκαετία του 1990 συστήματα ηλεκτρονικής διασύνδεσης στον τομέα μεταφορών. Τα φορτηγά είναι διασυνδεδεμένα με πολλούς τρόπους με την επιχείρηση, που μπορεί να παρακολουθεί την διαδρομή και να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το φορτηγό, την ποσότητα των καυσίμων που έχει αναλωθεί/απομένει, την θερμοκρασία (για φορτηγά ψύξης/κλιματισμού), τα υπόλοιπα χιλιόμετρα μέχρι τον προορισμό, πληροφορίες για την διαδρομή (πρόγνωση καιρού, βενζινάδικα, εστιατόρια, διόδια, κ.ά.).

    Παρόμοιο σύστημα είχε προταθεί στο Δήμο Αθηναίων για την βελτιστοποίηση της λειτουργίας αποκομιδής απορριμάτων. Το σύστημα αφορούσε τον στόλο απορριματοφόρων και θα μετρούσε τον χρόνο κάθε διαδρομής, θα κατέγραφε τις καθυστερήσεις, θα πρότεινε ενδεχόμενα εναλλακτική διαδρομή, επικοινωνία οδηγού με κέντρο διαχείρισης, κόστος κάθε διαδρομής, κ.ά. αλλά όπως πολλά άλλα θάφτηκε σε κάποιο συρτάρι.

  2. Σχόλιο από Dim — 26 Ιανουαρίου, 2010 @ 12:22 μμ

    Συμφωνώ !
    Το θέμα είναι όμως η υποδομή που λείπει παντελώς. Και η «υποδομή» δεν είναι μόνο τα μηχανήματα αλλά ένα τρίπτυχο αποτελούμενο από {άτομα, διαδικασίες, συστήματα}. Τα συστήματα είναι ίσως στην καλύτερη κατάσταση. Τα άτομα και οι διαδικασίες όμως θέλουν «νοικοκύρεμα».

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού