Kρατικές Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες



Ιανουαρίου 22, 2010

Η ηλεκτρονική υπηρεσία εξυπηρετεί τον πολίτη με την προϋπόθεση ότι θα είναι σχετικά εύκολη στην πρόσβαση και στον σχεδιασμό. Εφόσον μας δίδει το δικαίωμα να υποβάλλουμε ηλεκτρονικά τα έγγραφα πρέπει να μας αποστέλλεται απόδειξη παραλαβής δηλαδή το πρωτόκολλο. Πρέπει λοιπόν να υποχρεώνονται όλες οι δημόσιες υπηρεσίες να μας αποστέλλουν με email τον αριθμό πρωτοκόλλου με την ημερομηνία καταχώρησης και τον υπεύθυνο χειριστή του αιτήματος μας.
Μόνο αν συμβαίνει αυτό θα έχουμε στοιχείο ότι το έγγραφο μας δεν πήγε στον κάλαθο των αχρήστων αλλά ακολουθεί τη νόμιμη και σωστή διαδικασία.
Επίσης να μη καθιερωθεί η υποβολή υποχρεωτικών δηλώσεων (φορολογικές, κτηματολογίου, ΕΤΑΚ κλπ) μόνο ηλεκτρονικά αλλά να παραμένει το δικαίωμα μας να τις καταθέτουμε ή να τις αποστέλλουμε ταχυδρομικά. Η ηλεκτρονική υποβολή είναι δύσκολη και αν γίνει λάθος δύσκολα θα το ανακαλύψουμε.
Ο σχεδιασμός ηλεκτρονικής υπηρεσίας πρέπει να έχει κύριο σκοπό την εξυπηρέτηση του πολίτη και όχι της υπηρεσίας.
Μιχάλης

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



1 Σχόλιο »

  1. Σχόλιο από stylianos — 26 Ιανουαρίου, 2010 @ 10:50 μμ

    Αναφορικά με την ηλεκτρονική αποστολή του αριθμου πρωτοκόλλου, ημερομηνια καταχωρησης κλπ, ως υπηρεσία διατιθεται μεσα αποτις Δημοτικές Διαδικτυακες Πύλες (αφορα τους Δήμους), άσχετα αν δεν εχει τεθεί σε εφαρμογη. Πάντως ως Υπηρεσία υπάρχει.

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού