Δημιουργία barcode με βάση τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου
Ιανουαρίου 22, 2010
Δημιουργία barcode με βάση τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου Με το σκανάρισμα του barcode, θα εμφανίζονται όλα τα στοιχεία του κάθε εργαζόμενου, του Ελεύθερου Επαγγελματία, του Επιχειρηματία – της Επιχείρησης. Η ένδειξη barcode με το Αριθμό Φορολογικού Μητρώου θα μπορεί να εμφανιστεί στην Αστυνομική Ταυτότητα, στο Διαβατήριο, στο Δίπλωμα Οδήγησης, Φοιτητική Ταυτότητα (και σε περίπτωση που ταξιδεύουμε με Λεωφορείο, τρένο, Πλοίο, Αεροπλάνο ή θα μένουμε σε κάποιο Ξενοδοχείο, θα υπάρχει η πληροφόρηση μέσω barcode). Παράδειγμα: Για τις επιχειρήσεις που παράγουν ή προωθούν τα προϊόντα τους να έχουν πέρα του barcode της επιχείρησης και τα barcodes των προϊόντων με ένδειξη τις ποσότητας και των τιμών στο Δελτίο – Τιμολόγιο ώστε να μπορεί να ελεχθεί κατά την διακίνηση τους, την παράδοση και την πώληση. Ένα super market ή ένα πολυκατάστημα θα μπορεί να έχει server και να συγκεντρώνει τις πληροφορίες για τις πωλήσεις των προϊόντων και μετά το πέρας του ωραρίου ή στο τέλος της εβδομάδας να στέλνει στα κεντρικά (ευθεία γραμμή ΟΤΕ) σκανάροντας τα barcodes από τα τιμολόγια αγορών. Στο τέλος του κάθε μήνα θα στέλνει τους μισθούς, τα έξοδα κλπ. Θα υπάρχει πληροφόρηση για το τζίρο, το ΦΠΑ και για το αν θα γίνεται κάθε μήνα η είσπραξη του φόρου. Στις Καφετέριες, στα Μπαρ και στα Νυκτερινά Κέντρα όλα τα τιμολόγια να έχουν την ένδειξη barcode απο την αντιπροσωπεία ή απο την αλυσίδα διανομής και την ένδειξη barcode με τα προϊόντα και τα s/n serial number του προϊόντος που αγοράσανε (η καταγραφή γίνεται με το φορητο μηχανημα). Για τους Μικροπωλητές – πωλητές Λαϊκών Αγορών, τα προϊόντα που θα αγοράζουν πρέπει στο τιμολόγιο να υπάρχουν τα barcodes του εμπόρου και των προϊόντων που αγόρασαν. Ο ελεγκτής πρέπει να έχει το φορητό μηχάνημα και να σκανάρει το barcode του πωλητή και το τιμολόγιο αγοράς. Έτσι, στο τέλος του μήνα ν’ αποδίδει το ΦΠΑ. Στα επαγγέλματα των Υδραυλικών – Ηλεκτρολόγων – κλπ. όταν δημιουργηθεί ένα κέντρο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πωλητών κάτω απο έναν κρατικό φορέα (Δήμος – Νομαρχία), να έχουν την δυνατότητα να κάνουν συμβάσεις με κατώτερω πλαφόν. Σ’ ένα ψητοπωλείο για αγορές 500 κιλά κοτόπουλο, ο υπάλληλος θα πρέπει αυτά τα κιλά να τα πουλήσει είτε σε κιλά είτε σε μερίδες. Στα βενζινάδικα να δίνεται η δυνατότητα πέραν του αυτόματου πωλητή που δίδει απόδειξη, να έχουν διπλότυπα διάτρητα κουπόνια με τα στοιχεία της επιχείρησης σε μορφή barcode με ένδειξη 5 ευρώ, 10 ευρώ, 20 ευρώ. Έτσι θα γίνεται η συναλλαγή. Για την έκδοση δίπλωμα οδήγησης να καταθέτουν τα χαρτια στο ΚΕΠ. Επίσης θα ήταν καλό να ελεχθούν και να επανεκδοθούν όλες οι άδειες κυκλοφορίας αυτοκινήτων (Αστυνομική Ταυτότητα, στο Διαβατήριο, στο Δίπλωμα Οδήγησης), μαζί με το barcode του κατόχου και του αυτοκινήτου (που θα δημιουργηθεί από τον αριθμό κυκλοφορίας), και θα γίνεται ο έλεγχος αυτοκινήτων. Θα εισπραχθούν χρήματα τα οποία θα επενδυθούν για καλύτερη οργάνωση. Επίσης θα ενημερώνεται το Υπουργείο για το service, για το ΚΤΕΟ και για την κάρτα καυσαερίων, Στον διαγωνισμό για το Δημόσιο ΑΣΕΠ, οι συμμετέχοντες θα πηγαίνουν σ΄ενα ΚΕΠ και θα καταθέτουν σκανάροντας το δικό τους barcode και τα barcodes των χαρτιών (Αγγλικά, Πτυχίο). Αυτά θα έχουν το δικό τους barcode, δηλαδή ο Α.Φ.Μ. του Πανεπιστημίου και το Τμήμα θα είναι σε μορφή barcode. Το Πτυχίο επίσης θα μπορεί να έχει και το barcode του τελειόφοιτου. Εκτιμώ ότι πρέπει να ξεκινήσει απο τις Μεγάλες Επιχειρήσεις όπως Γαλακτομικά Προϊόντα, Γεωργικά Προϊόντα, Ποτά, Τσιγάρα και να δοθεί μεγαλή προσοχή στις αλυσίδες διανομής. Δηλαδή εάν στο αρχικό στάδιο τα τιμολόγια κόβονται σωστά, τότε η αλυσίδα προς τα κάτω θα δουλεύει σωστά και όλα τα σημεία πωλήσεως θα κόβουν απόδειξη. Αυτό σημαίνει ότι όλοι θα έχουμε ΑΦΜ. |
|
2 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από kga — 25 Ιανουαρίου, 2010 @ 1:51 πμ
το προτεινόμενο σύστημα θυμίζει το SIN-Social Insurance Number του Καναδά με το οποίο ο πολίτης συναλλάσσεται με όλες τις δημόσιες υπηρεσίες. Η πρόταση είναι βέβαια πολύ ευρύτερης εμβέλειας και θα έλυνε αρκετά προβλήματα της δημόσιας διοίκησης αλλά με τα σημερινά δεδομένα θεωρώ ότι είναι πολύ «προχωρημένη».
Σχόλιο από Βασίλειος — 3 Φεβρουαρίου, 2010 @ 5:43 μμ
Να γίνει καταγραφή των καυστήρων και των ανελκυστήρων.
Με την καταγραφή και με το ετήσιο service θα έχουμε:
την ενημέρωση για την κατάσταση του κάθε καυστήρα – ανελκυστήρα
τη σωστή και καλή λειτουργεία
τη μη ρύπανση
την είσπραξη Φ.Π.Α.
Η τεχνική εταιρεία, ο τεχνικός (Ελεύθερος Επαγγελματίας) θα αποστέλνει το service.
Η καταγραφή γίνεται με μικρό κόστος.
Καυστήρας – ανελκυστήρας Χ κόστος συντήρησης = 0000000 X 19% = 000000