ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
Ιανουαρίου 21, 2010
Εγκατάσταση ελευθερου Λογισμικού στα σχολικά εγαστήρια. |
|
4 Σχόλια »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από Felekis Giannis — 24 Ιανουαρίου, 2010 @ 3:48 μμ
ΠΛΗΡΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ.. ΑΝΟΙΓΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΛΛΕΙΠΕΣ ΩΡΑΡΙΟ..
ΕΝΙΑΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (CRM), ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (>145000 ΕΚΠ/ΚΟΙ & ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ;), ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ PROJECTOR ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ, e-learning ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ..
ΔΟΥΛΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ-ΔΟΥΛΕΙΑ
Σχόλιο από ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ — 25 Ιανουαρίου, 2010 @ 10:46 πμ
ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ.ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝΝ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΗ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Σχόλιο από CWP — 11 Φεβρουαρίου, 2010 @ 4:09 πμ
Να μη ξεχνάμε επίσης ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι και καθηγητές στα δημοτικά είναι άσχετοι από υπολογιστές. Δε μιλάω για μερικούς που το κάνουν από χόμπυ στο σπίτι. Ούτε τα βασικά δε γνωρίζουν. Ειδικά οι μεγαλύτερης ηλικίας. Σε βαθμό που προκαλεί γέλιο. Οι μαθητές γνωρίζουν περισσότερα στο 80% από τους δάσκαλους.
Σχόλιο από Φίλιππος Καχραμάνος — 5 Μαρτίου, 2010 @ 1:47 μμ
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Μιλώντας από προσωπική εμπειρία, αφού είμαι Αντιπρόεδρος στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων στο Δημοτικό Σχολείο της κόρης μου, πρέπει να επισημάνω ότι υπάρχει βασικότατο πρόβλημα υποδομών πληροφορικής και σχετικού ανθρώπινου δυναμικού στα σχολεία μας.
Εμείς μετά από μεγάλο αγώνα τόσο της Διευθύντριας όσο και του Συλλόγου και της Σχολικής Επιτροπής καταφέραμε να έχουν σήμερα ένα εργαστήριο με 6-7 καινούργιους υπολογιστές, σύνδεση στο Internet καθώς επίσης και υποδομή πληροφορικής για την παρακολούθηση των εγγραφών, της επίδοσης, των παρουσιών κλπ των μαθητών καθώς και πρόγραμμα Βιβλιοθήκης. Αλλά δυστυχώς επειδή στην Ελλάδα κανένας δεν είναι υπεύθυνος για τίποτα, η αξιοποίηση και η συντήρηση όλων των παραπάνω υποδομών, επαφίεται στην φιλοτιμία και την διάθεση κάποιων μεμονωμένων εκπαιδευτικών και γονιών. Φτάνουμε λοιπόν μετά από λίγο καιρό να έχουμε απαξιωμένα πληροφοριακά συστήματα και άντε πάλι από την αρχή.
Απαραιτήτως πρέπει σε κάθε σχολείο να υπάρχει υπεύθυνος Πληροφορικής με βασικές τουλάχιστον γνώσεις αξιοποίησης και συντήρησης των συστημάτων. Αν υπάρχει μια δομημένη διαδικασία αλλά και καλή διάθεση!!! δεν είναι και τόσο δύσκολο να παρακολουθείς και όταν χρειασθεί να βελτιώνεις ένα σύστημα με μέσο όρο 10 pc ανά σχολείο. Θα μου πείτε βέβαια υπάρχουν μόνιμες καθαρίστριες για όλο το ωράριο, αντίστοιχοι φύλακες, πλήρους απασχόλησης καθηγητές πληροφορικής και βιβλιοθηκάριοι, ώστε να υπάρχει και υπεύθυνος Πληροφορικής.
Τι να πω ας κάνουμε όλη μια προσπάθεια να βοηθάμε όπου και όσο μπορούμε, αλλά οι βασικές στρατηγικές πρέπει έτσι και αλλιώς να είναι κεντρικές, και να εφαρμόζονται, να μη μένουν στις εξαγγελίες. Για να γίνει βέβαια αυτό πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία των άμεσα ενδιαφερόμενων και ο καθένας στο χώρο που ζει και εργάζεται να βάζει και ένα λιθαράκι, για να προχωράνε τα πράγματα και όχι μόνο άρνηση και μηδενισμός χρησιμοποιώντας σαν μόνιμη δικαιολογία την ανικανότητα του κράτους.
Ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να καταθέσω τις απόψεις μου.
Φίλιππος Καχραμάνος
SingularLogic Integrator
Public BU
Senior Presales Engineer