On Line σύστημα διαχείρισης αιτήσεων για μη ευαίσθητα έγγραφα



Ιανουαρίου 12, 2010

Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία. Η συμμετοχή των πολιτών είναι πραγματικά επιβεβλημμένη σε μια τέτοια διαδικασία και ελπίζω οτι η ανταπόκριση θα είναι μεγάλη.

Πιστεύω, οτι το μεγάλο πρόβλημα της γραφειοκρατίας και της πολύωρης αναμονής σε ουρές, θα μειωνόταν σημαντικά με ένα μεγάλο έργο ψηφιοποίησης και τήρησης ενός μεγάλου αριθμού εγγράφων σε ένα κοινό δικτυακό τόπο.
Έτσι, πολλοί τύποι δημόσιων εγγράφων (μη ευαίσθητου χαρακτήρα) θα μπορούσαν να διατίθενται στους πολίτες (με μια διαδικασία ταυτοποίησης φυσικά) απλώς κάνοντας download.
Φυσικά αυτό απαιτεί τεράστιες υποδομές (εξοπλισμό, document management portal κτλ.) αλλά η απόσβεση είναι δεδομένη, μόνο και μόνο από τις ανθρωποώρες που σπαταλούνται καθημερινά.

Ο πολίτης θα μπαίνει σε μια διαδικασία πιστοποίησης των στοιχείων του κατ’αρχήν (login) και στην συνέχεια, με μια σειρά από επιλογές θα φτάνει στην αρμόδια υπηρεσία, την κατηγορία εγγράφου που ζητάει και τέλος το ίδιο το έγγραφο, το οποίο θα μπορεί να «κατεβάσει» στον υπολογιστή του.

Πρόσθετα, οι διάφορες υπηρεσίες (εξουσιοδοτημένες για αυτό τον σκοπό) θα μπορούν να αναζητήσουν σχετικά έγγραφα και να διεκπεραιώνουν ευκολότερα και γρηγορότερα τα αιτήματα πολιτών που απαιτούν έλεγχο δικαιολογητικών.

Aπό το χρήστη


Θεματικές

Ετικέτες



Δεν υπάρχουν σχόλια »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL

Σχολίασε

Twitter Users
Enter your personal information in the form or sign in with your Twitter account by clicking the button below.

 
Όροι Xρήσης | Πολιτική Προστασίας Δεδομένων | Πλαίσιο Συμμετοχής
Eκτός αν αναφέρεται διαφορετικά το σύνολο του περιεχομένου του labsOpeGov είναι αδειοδοτημένο με άδεια creative commons
Creative Commons License



O δικτυακός τόπος έχει υλοποιηθεί με το Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα WordPress, από την Ομάδα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Γραφείου του Πρωθυπουργού