Αιτήματα – Παράπονα – Παρατηρήσεις
Δεκεμβρίου 24, 2009
Αιτήματα – Παράπονα – Παρατηρήσεις (ΑΠΠ) πολιτών σε Δημόσιες Υπηρεσίες. Οι πολίτες για ΑΠΠ σε δημόσιες υπηρεσίες πολλές φορές δεν γνωρίζουν το τρόπο που θα το κάνουν η και άν το γνωρίζουν τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει οργανωμένος τρόπος διευθέτησης. Προτείνω τα ΑΠΠ να καταχωρούνται με τη λογική των tickets. Δηλαδή μέσα από μια φόρμα καταχωρώ το Αίτημα –Παράπονο –Παρατήρηση μου , ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία και το ΑΠΠ εμφανίζεται στο internet. Μέσα από ειδικό περιβάλλον ο αρμόδιος υπάλληλος απαντά . Η απάντηση , το αίτημα και ο χρόνος που πέρασε εμφανίζονται στο internet. Με αυτό το τρόπο θα πιέζεται η κάθε υπηρεσία να δώσει απάντηση σε ένα λογικό χρονικό ορίζοντα. Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται από χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο το κόσμο (και στην Ελλάδα !).Για όσους δεν έχουν επαφή με το internet η υποβολή του αιτήματος θα μπορούσε να γίνει και με τη βοήθεια του κινητού τηλεφώνου. Πλατφόρμες μέσω Internet υπάρχουν πολλές και Δωρεάν! Μπορείτε να δοκιμάσατε μια που έχω στήσει στη διεύθυνση: |
|
1 Σχόλιο »
RSS feed για τα σχόλια. TrackBack URL
Σχόλιο από ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΣΤΡΑΤΑΚΟΣ — 10 Ιανουαρίου, 2010 @ 8:45 πμ
Ιδιαίτερα στα πλαίσια των επιτροπών Προάσπισης των Δικαιωμάτων των Πολιτών (και Ασθενών)στα Νοσοκομεία οι διαμαρτυρίες , παράπονα ,ευχαριστίες κ.ά ,θα γίνονται άμεσα και οι απαντήσεις δεν θα καθυστερούν. (για την ΣΥΝΕΧΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ )